Followers

Monday 12 May 2014

alessandro crystal punk set (turquoise)


pošto sam crni bazni lak baš često nosila, mislim da je krajnje vreme da prikažem alessandro crystal punk set turquoise.
since i've been using the black base colour so often, i guess it is about time to show alessandro crystal punk set in turquoise.

ovaj set sam dobila kao rođendanski poklon od drage drugarice koja, kao i manje-više svi u mom okruženju, pojma nema da imam blog, ali je ipak zapazila moju opsesiju lakovima.

moram da kažem da je crni bazni lak pravi dragulj. ovde je prikazan u jednom sloju (sa china glaze strong adhesion kao bazom) i bez nadlaka, tako da se vidi kako ima visoki sjaj. formula i četkica su takođe odlični.

i got this set as a birthday present from a dear friend of mine who, as pretty much everyone in my life, knows nothing about my blogging, but is nevertheless aware of my nail polish obsession.

i have to say that the black base color is a true gem. here, it is shown as one coat (over china glaze strong adhesion base coat) and no top coat, so you can see how beautifully shiny it is on its own. formula and brush are also amazing.




na njega sam dodala jedan sloj pratećih tirkiznih ljuspica, i sloj seche vite nadlaka, moram da kažem da i nisam baš impresionirana. lak je pregust, nanosi se nejednako a ja, na žalost, nisam tip koji ima strpljenja da raspoređuje ljuspice po noktu.

sledeći put kad ga budem nosila, samo ću lagano prevući četkicu preko nokta, nešto poput situacije na malom prstu, da dam malo bling efekta.
on top of it, i added one coat of its counterpart, the turquoise flakies and sealed with seche vite. i must say, i'm far from impressed. it seems to be to thick, it applies unevenly and, unfortunately, i am not the type that has the patience to rearrange the flakies.

i think that next time, i will just slightly brush them over, something like on my pinkie finger, to give it a bit of a bling.





18 comments:

  1. This looks nice. The topper reminds me of Ciate's Snow Globe.

    The black looks amazing for just one coat :-)

    ReplyDelete
  2. topper super izgleda na crnoj podlozi!

    ReplyDelete
  3. Sećam se da me je oblik ovih ljuspica svojevremeno odbio od kupovine tog seta, a sada kada čujem da je tako gust i nije mi žao što sam ga preskočila. Crni lak deluje zaista fantastično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. crni je super, šteta što je mala četkica, a za ljuspice nije šteta što si preskočila

      Delete
  4. Replies
    1. meni je, recimo, essence waking up in vegas mnogo bolji

      Delete
  5. Imam ovaj set samo narancasti, ostala sam jako razocarana jer sam ocekivala flakie efekt kakav obecava slika na kutijici, a dobila sam mylar ljuskice :/ Korisim takodjer samo crni lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. s jedne strane mi je lakše što nisam jedina razočarana, a sruge mi je žao što je i tebi loš

      Delete
    2. A nemoze svaki lak biti dobitna kombinacija, tako je to :D

      Delete
  6. Ljuspice su prekrupne za moj ukus. Može to bolje da se uradi sigurno, ali lepa ideja. :)

    ReplyDelete
  7. That is a beautiful topper - love this type of flecks!!

    ReplyDelete
  8. Meni se svidjaju i lak i ljuspice. Ja volim da se zlopatim. :D

    ReplyDelete
  9. Crni je stvarno pun pogodak, vidi se da je bas pigmentovan.
    Mada su lepe i ljuspice :)

    ReplyDelete
  10. šteta zbog formule nadlaka, možda da ga razrijediš ;)
    ali zato crni nadoknađuje sve njegove nedostatke <3

    ReplyDelete
  11. As for me, I love this combo! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...