Followers

Tuesday 29 December 2015

chanel rose fusion (vamp attitude)


pošto je ovaj post najverovatnije poslednji za ovu godinu, rešila sam da izaberem baš poseban lak, i mislim da je rose fusion iz chanel-ove praznične kolekcije vamp attitude pravi izbor.
since this is probably my last post of the year, i wanted to finish it with a very special polish,and i believe that rose fusion from chanel's holiday collection called vamp attitude is just that.
 
moram priznati da bih ga verovatno preskočila da nije bilo slika od liv sa blushnglow bloga. bočica može da vas prevari da pomislite da je lak dosadan, a u stvari je jedan od najkomplesnijihh koje imam.

količina boja i finiša u jednoj bočici je neverovatna. kada je oblačan dan, izgleda kao prelepi duohrom koji se preliva iz ljubičaste u blatnjavu. na suncu postaje bronzikaszi metalik lak sa prelepim srebrnim šimerom.

stvarno je jedinstven i fantastičan, kao da imate drugi lak svaki put kad pogledate u nokte. pomalo se vide potezi četkice, ali nije strašno. postavila sam dosta slika jer zaista nisam mogla da oslolim.

oblačan dan:
i would have probably overlooked this one, if it wasn't for blushnglow. the botlle can fool you to think that this is a dull polish, while in reality, it is one of the most complex.

the amount of colours and finishes in one bottle is crazy. on  a cloudy day, it is a gorgeous purple to taupe duochrome, while at sun it becomes a more bronzy metallic polish with awesome silvery shimmer.

it is really unique and magnificent, as if you are wearing a different polish every time you look at your nails. the formula is a bit brushstrokey, but it's really fine. i have a lots of pictures, because i couldn't resist.

cloudy day:






sunce/sun

hlad/shade



koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

6 comments:

  1. I love your swatches, but I was a bit disappointed by this one - also why does Chanel keep making these brush-strokey ones, I simply don't get it...

    ReplyDelete
    Replies
    1. really? i agree, brushstrokes at this day and age should be a nono. but still, i really love this polish!

      Delete
  2. Meni je on nešto bledunjav, ali to sam ja. Važno je da se tebi sviđa, a tako i ja mogu da se obradujem nekom laku koji me inače ne zanima. :)

    ReplyDelete
  3. volim lakove koji me na noktima iznenade, ovaj je jedan od njih jer definitivno izgleda bolje na noktima nego u bočici :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...