Followers

Saturday 13 August 2016

ysl savage pink (escape summer)


najnovija ysl kolekcija, escape summer, sadrži dva laka i danas predstavljam savage pink.
the newest ysl collection called escape summer has two polishes, and i am showing savage pink today.

obožavam i ysl kao brend i teksturne lakove generalno, tako da je ovo za mene definitivni pogodak. savage pink je više gold rose nego obična roze, pogotovo zbog finiša. jeste teksturac, ali sa dodatim finim holo šljokicama za efektniji izgled.

formula je odlična, uz malo pažnje lako može biti jednoslojac ali sam se ja odlučila za dva. stvarno sam oduševljena ovim lako,

prirodna svetlost:
i love both ysl as a brand and textured polishes in general, so this was a no miss for me. savage pink is more like a rose gold shade, especially because of the finish. it is a texture, but with added fine holographic glitter for a sparkier effect.

formula is great, with a bit of care you can go with one coat only, but i opted for two, it's gorgeous and sparkly and just perfect!

natural light:






koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka  
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...