Followers

Friday 21 February 2014

a england dancing with nureyev (ballerina)


sa dancing with nureyev sam kompletirala ballerina kolekciju od a england, koja se sastoji od nežnih, ali vrlo efektnih linearnih holo lakova.
with getting dancing with nureyev, i completed a england's ballerina collection that consists of soft, but highly effective linear holo polishes.

nureyev je bio partner od margot fonteyn, što znam čak i ja a nije da sam neki ekspert za balet. ova dva laka su stvarno nekako povezana, što mi se čini simboličnim, a izgleda da i adina iz a england misli isto, jer je opisala ovaj lak kao "plavo-ljubičastu nijansu koja se divno uklapa sa svojom prizmatičnom prirodom u posebnom partnerstvu".

ova kolekcija me zaista zadivljuje. kao i encore margot, i ovaj lak ima jak holo efekat koji je očigledan i u zatvorenom prostoru. lepo se fotografiše, i baš sam zadovoljna vernošću slika u obe situacije. formula je fantastična, kao i obično. da pređemo na slike:

prirodna svetlost:
nureyev was margot fonteyn's partner, and i know this even though i am not a big ballet follower. these two polishes are really matching in a way, which is really symbolic, and it seems like adina from a england feels the same, sice she describes the polish as "a violet-blue shade that merges beautifully with its prismatic nature, a most sublime partnership".

 i am really impressed by this collection. just like encore margot, this one has a strong holo effect so you are aware of it even indoors. it photographs nicely, i am happy with how faithful it looks in both occasions. the formula is astonishing, as usual. on to the pictures:

natural light:




veštačka bela svetlost/artificial white light



koristila sam bazu (nfu oh aqua base) + dva sloja laka + nadlak (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (nfu oh aqua base) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).



17 comments:

  1. samo neka šljašššti :D divan je!

    ReplyDelete
  2. Uslikala si ga za 10. :) Ja sam prvo mislila da je malo tamniji, ali mi se svejedno mnogo sviđa. Ma oni su mi sve lakove prodali. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja sam mislila da je svetliji! fantastičan je!

      Delete
  3. Prekrasan je. I boja i efekat su zaista fantastični. Baš mi je drago što si ga ulovila.

    ReplyDelete
  4. Predivan je! :)

    Stvarno im je ta kolekcija odlicna.

    ReplyDelete
  5. još jedan krasotan od a england-a :D
    kad malo bolje promislim, čini mi se da nisam vidjela nijedan njihov lak a da mi se nije svidio ;)

    ReplyDelete
  6. Divan je, divan. Odlicni su im holo lakovi, jedni od najboljih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...