Followers

Tuesday 28 May 2013

essence - grumpy (snow white le)


grumpy je moj glavni lak za podizanje raspoloženja! pojavio se kao deo essence snow white le koja je imala dosta zanimljivih nijansi, ali, sem grumpy-ja uzela sam samo topere prince charming and the huntsman.
grumpy is THE polish to cheer me up! it was a part of essence's snow white le that had quite a few interesting polishes, but, other than grumpy, i took only the toppers: prince charming and the huntsman.

ovu nijansu samo malo deli od toga da bude najelektričnija električna plava koju možete naći. sve vezano za njega je odlično: fantastična formula, četkica po mom ukusu, ima visok sjaj i bez nadlaka i, iznenađujuće, ni jednom mi nije isflekao nokte.

po mom mišljenju, ovaj lak bolje izgleda na bleđoj koži. žao mi je šno ga ni jednom nisam uslikala zimi, kad sam bila skoro providna, pošto mnogo lako crnim i sad sam već za 5 nijansi tamnija samo od jutarnjeg trčanja.

this is only one tiny shade away of being the most electric electric blue polish you could ever find.  everything about it is great: amazing formula, brush was quite nice, it had  high shine even without topcoat and, surprisingly, it never stained my nails. 

in my opinion, i think it looks better on more pale skin. i'm sad i never photographed it during the winter, when i'm almost transparent, since i tan like crazy and my hands already look 5 shades darker only from my morning runs!





koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish +  top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

33 comments:

  1. Divna je plava boja. Odlicno sto ne boji nokte, jer ova nijansa obicno to ume da uradi. Slazem se da bi bolje izgledao na svetlijim rukama, ali nisi ni sad toliko tamna pa ti odlicno stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. obzirom da ga imam za još max dva mazanja, teško da će dočekati da budem belja!

      Delete
  2. Prelijep je, jako mi se sviđa nijansa. Nemam ni jednu sličnu boju a veliki sam fan plavih lakova:)

    Divni nokti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovakve električne plave se ne nalaze toliko lako. kad naiđeš, uzimaj!

      Delete
  3. Odlično ti stoji i baš ide uz tebe.

    ReplyDelete
  4. My favourite kind of blue! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love almost all kinds of blue, but this shade is near the top!

      Delete
  5. Vauuu divotica!! Lici mi malo na Pacific blue, ali kao da je plavlji i zagasitiji <3

    ReplyDelete
  6. Fenomenalna plava! Bas po mojoj meri! :)

    ReplyDelete
  7. Au prelep! Obozavam ovakve plave nijanse!

    ReplyDelete
  8. Oduševljena sam nijansom i ako nisam nešto luda za plavcima :)

    ReplyDelete
  9. so very pretty! Great swatches btw.

    ReplyDelete
  10. Nisam znala za ovu kolekciju, moraću da potražim! Gde si ti kupila, je l' u DM?

    ReplyDelete
  11. Ja sam odlepila za ovom bojom,ali mi nikako ne stoji(mislim na garderobu),ali ovakav lak bih svakako kupila,i taman se i nameracih,kad videh da je proslogodisnja kolekcija:-(

    ReplyDelete
  12. predivan, ma savršen <3
    žao mi je što ga se nisam uspjela dočepati :(

    ReplyDelete
  13. Obozavam ovakve plave! :)
    U pravu si za podizanje raspolozenja.. :)
    Odlicno ti stoji..

    ReplyDelete
  14. DIvno ti stoji! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...