Followers

Monday 2 March 2015

ysl rouge pop art


imam osećaj da sam u poslednje vreme kačila uglavnom tamne lakove, i imala sam potrebu da pokažem nešto živahnije. ysl rouge pop art je bio idealan izbor.
it seems that lately i'm publishing only dark polishes, and i felt like i need something more lively. what better choice than ysl rouge pop art.

nisam neki kolekcionar crvenih lakova, ali povremeno osetim potrebu da nosim crveno na noktima. rouge pop art uvek uspeva da me oraspoloži. po meni je to crvena sa idealnim balansom plavih i narandžastih podtonova.

formula je skoro pa crelly (i krema i jelly). iako je dobra pokrivenost, ako imate duže i pogmentovane vrhove noktiju, oni će biti vidljivi. meni to ipak ne smeta, čak mi nekako izgleda još simpatičnije i svežije. formula je uobičajeno dobra.

prirodna svetlost:
i am not a red nail polish hoarder, but from time to time i get the urge to wear red on my nails. and rouge pop art always manages to cheer me up. i believe that it is a red with a perfect balance of orange and blue undertones.

it is a borderline crelly. although the coverage is good, if you have longer and more pigmented nails, the tips will be visible. i don't mind it  though, for some reason it feels even more cute and fresh. it s well formulated, as usual.

natural light:






koristila sam bazu (trind keratin nail protector) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (trind keratin nail protector) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

12 comments:

  1. Lovely red! I loved your definition "i am not a red nail polish hoarder, but from time to time i get the urge to wear red on my nails." that's exactly how I feel about red too.

    ReplyDelete
  2. There is nothing wrong with dark polishes LOL - but a true red is always welcome :)

    ReplyDelete
  3. I dalje mi je toliko neobično da te vidim sa crvenim lakom na noktima, ali drago mi je što povremeno nosiš takve nijanse.

    ReplyDelete
  4. Lep! Ali da bih zavolela crveni lak, on mora da bude "drugačiji i poseban".

    ReplyDelete
  5. Lak predivno izgleda! Mada ja ne preferiram da koristim crvene lakove.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš---------→ justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Looks gorgeous! <3

    ReplyDelete
  7. nije loš, ali ne nešto za čim bi moje srce brže zakucalo ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...