Followers

Sunday 14 July 2013

essence - miss universe (colour & go 147)


pisanje o essence miss universe je bilo moja noćna mora! ovaj lak je toliko neverovatan, i spadao je, uz essence promberry, u grupicu koju sam nosila na putovanja, ali nikad nisam bila zadovoljna slikama jer mi se činilo da ne prikazuju njegovu pravu lepotu. pre nekoliko dana san iskapila bočicu, tako da sam morala da konačno izaberem slike.
making a post about essence's miss universe has been a nightmare for me! this polish is so gorgeous, it was one of my go to polishes, with essence promberry, but i was never ever satisfied with the pictures since i thought they couldn't show it's true beauty. couple of days ago, i finished the entire bottle, so i guess i had to pick some of the pics.

bazna boja je duboka plava, puna plavih i petrolej staklastih šljokica. moj jedini problem s ovim lakom je neočekivana prozirnost: tri sloja su neophodna da bi se postigla dubina s kojom izgleda fantastično. ipak, toliko volim ovaj lak da sam mu oprostila taj dodatni sloj jer je konačni rezultat magičan i svemirski.

razmatrala sam kupovinu essie dive bar, jer ih smatraju sličnim, ali kad god gledam njegove svočeve, nekako mi je razočaravajući posle miss universe. šta vi mislite? jedini razlog zašto, za sada, neću opet kupiti mu je jer želim da dam i nekim drugim lakovima šansu, a ne da mažem mu jednom nedeljno!


prirodna svetlost:
the base colour is deep blue full of blue and teal glass flecks. my only problem was the unexpected sheerness-it really needs three coats to reach the amazing level of depth. but, i was so in love with it that i didn't really mind adding another coat, since the end result was magical and space-y.


i considered buying essie dive bar, since they should be similar, but whenever i look at it's swatches, it's somewhat underwhelming comparing to miss universe. what do you think? the only reason i'm not re-buying mu for the time being is because i want to give some other polishes a chance instead of wearing this one once a week!

natural light:






koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + nadlak (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry). 

27 comments:

  1. Lepsi mi je Essence od Essie,ali mi je priblizni OPI Unripened najlepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. divam je i unripened, ali imam samo mini pa me duša boli da ga trošim jer je povučem :(

      Delete
  2. Ovaj lak i Dive Bar meni uopšte ne liče, ali Misica podseća na neki od Flormarovih lakova koji počinje na U (ne znam koji je tako plav, a da nije duohrom).
    Dive Bar možeš da isprobaš kada se budemo videle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. svuda ih nešto spominju kao djups, a meni isto različiti. pre ću ponoviti essence nego da jurim flormar, a prihvatam ponudu za dive bar!

      Delete
  3. Neobicna boja, bas mi se svidj :)

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se, stvarno je lijep, ali ga nisam uzela baš zato što sam pročitala na netu da pokriva iz tri sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. po meni definitivno vredi dodati taj još jedan sloj.

      Delete
  5. Mnogo je lep, zaista.. Nekako poseban. Jos ako je lepsi uzivo! :D
    Super su mi ovakve boje na tebi. :)

    ReplyDelete
  6. Genijalan lak,posebno na tebi i tvojoj koži !

    ReplyDelete
  7. Čudovit <3 Ga imam, samo še čaka da ga preiskusim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha, a moja flaška je že prazna, a nabavila sem ga kakšen mesec nazaj :D

      Delete
  8. This one is really gorgeous! <3

    ReplyDelete
  9. Dive Bar ima i prigusenu ljubicastu komponentu, koju ovde ja ne vidim, tako da ce ocekivano moj glas ici Essiju.
    Ipak, znam kako se ove boje tesko slikaju, te da je Miss Universe sigurno milion puta lepsi u prirodi. Verujem da je to slucaj i sa Promberry, koji u bocici deluje zanimljivije nego na swatchevima.
    Mislim da Flormar ima dupe za MU medju maleckim Pretty lakovima. Ne znam tacan broj, ali slican je kao U33, samo bez duohrom efekta i ljubicaste komponente :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dada, kod tih boja je teško naći paralelu bočica - svoč - u prirodi

      Delete
  10. Ne znam zasto jos nisam ga kupila... jer svida mi se dosta dugo.

    ReplyDelete
  11. Fantastican lak! Negde mi stoji u glavi da moram da ga kupim, samo nikako da delujem. Jos nesto, skroz mi je nestvarno kako uspevas da ga potrosis tako brzo, meni trosenje ide ekstremno sporo, otrpilike po 1mm za mazanje, pa mi se i bocica od 5ml razvuce na sigurno 15-20 mazanja :o to hipoteticki jer dno jos ne videh

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda jer menjam lak dnevno, pa kad se uhvatim nekog, brzo ode. još ovaj sa tri sloja, uopšte nije bilo teško.
      inače, ja smatram lak gotovim kad moram da zabadam četkicu u bočicu i tumbam je za svaki nokat, ne trošim do zadnje kapi.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...