Followers

Tuesday 23 June 2015

ysl rose abstrait (24)


ove slike su nastale pre više meseci, tako da je vreme da ih konačno predstavim, u pitanju je ysl rose abstrait.
these pictures were made a while ago, so it's time to put them out in the open. this pretty thing is ysl's rose abstrait.

ovo je jednostavan lak koji se ne izdvaja preterano, ali kada ga jednom namažete, lako ga je zavoleti. rose abstrait daje noktima prirodan, mlečno roze, sveži izgled.

u poslednje vreme sam u nude raspoloženju, i ovaj je divan!

oblačno vreme:
it is a simple polish, doesn't stand out much from the crowd, but once you have it on, it's easy to love it. it gives the nails natural, rosy, milky look that just makes them look fresh.

i am into nudish shades lately, and this one is just perfect.

overcast:






senka/shade

koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

8 comments:

  1. It really looks beautiful on you!!

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se kako izgleda čisto i jednostavno i prefinjeno. Prelepo.

    ReplyDelete
  3. Divan je na tvojim noktima :))
    Znaš li možda da li se može još uvek naći? Nisam nikad kupovala ysl lakove i nisam upućena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sigurna sam da može, trebalo bi da je deo standardne kolekcije. drago mi je da ti se sviđa!

      Delete
  4. Nice nude! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...