Followers

Tuesday 17 January 2017

china glaze fyi (omg)


omg, china glaze kolekcija iz 2009te, je prva kolekcija u koju sam se zaljubila i prva u kojoj sam videla linearni holo lak. tako da sam rešila da počnem godinu sa fyi.
omg, china glaze's collection from 2009, was the first collection i fell in love with, and the first time i saw a linear holo. i am starting off this year with fyi.

kada bih imala priliku, definitivno bih kompletirala ovu kolekciju. jeste da su možda zastareli, i da ima modernijih holosa sa boljom formulom, ali mi je ova kolekcija i dalje nekako posebna.

fyi je najneutralniji lak u ovoj kolekciji. u pitanju je bež nijansa koja može da se utopi u ten, i definitivno nije šljašteći. volim da verujem da mi ide uz ten. kao i kod ostalih omg lakova, ovo je linearni holo sa nešto ređom formulom. kod većine starih holo lakova, bolje je koristiti vodenu bazu.

prirodna svetlost:
if i had an opportunity, i would definitely snatch all of the omg polishes. yes, they might be outdated, yes, there are more modern and better formulated collections, but this one hold a special place in my heart.

fyi is the most neutral polish in the collection. it is beige, tan-like and definitely not to flashy. i like to think it goes well with my skin colour. as all the polishes of omg, it is a linear holo, with a slightly thin formula. as the majority of these old school holos, it works better with an aqua based base coat.

natural light:







koristila sam bazu (nfu oh aqua base) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts).
i used base (nfu oh aqua base) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

2 comments:

  1. Koliko je ova kolekcija bila bolja po intenzitetu holo efekta u odnosu na Hologlam!
    Neutralni holosi su super jer su istovremeno i neupadljivi i efektni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da da, hologlam je bio potpuno razočaravajuć

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...