Followers

Friday 25 January 2013

catrice i'm a star 660



catrice 660 i'm a star je lak koji je bio moj zaštitni znak prošle jeseni, a kog sam ove iz nekog razloga zapostavila.
catrice 660 i'm a star was my go-to polish for the entire last autumn, but i seem to have neglected it for quite some time.

nije za čuđenje to koliko volim ovaj lak, jer je maslinasto zelena moja omiljena boja, i većina garderobe mi je maslinasta.

boja je prelepa maslinasta uz dašak bronze i suptilnim zlatnim šimerom, koji mu daje notu rustičnosti. formula je divna, u kombinaciji sa starom, savršenom catrice četkicom, tako da problema u nanošenju nije bilo. stvarno ću morati da ga mažem češće!
prirodna svetlost: 
my love for this polish is not strange, since i'm a big fan of olive green and the majority of my clothes is in this shade.

the color is olive green with a hint of bronze and with subtle gold shimmer, giving it a somewhat rustic note. the formula is good with that old, perfect catrice brush, so no problem in application. i should really wear it more often.

natural light:



 shade/senka


koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

6 comments:

  1. Maslinasta zaista jeste tvoja boja, a ovaj lak je nepravedno bio zapostavljen. Drago mi je što si ga konačno predstavila.

    ReplyDelete
  2. Uh, predivan je!!
    Nisam nesto obratila paznju na njega, a mnogo je lep...

    ReplyDelete
  3. Prelep je, ma malo je to reći!
    Ovakvu nijansu maslinaste obožavam i nadam se da će OPI izbaciti nešto slično :D

    ReplyDelete
  4. Skroz mi ide uz tebe ova bojica. Bas mi se svidja. :) I ja obozavam maslinasto zelenu al nesto i nemam mnogo stvari u toj boji. O.o

    ReplyDelete
  5. beautiiful shade! it looks really nice on you, and it's so shiny!!

    ReplyDelete
  6. volim, volim... krasan mi je :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...