Followers

Tuesday 1 January 2013

china glaze running in circles (cirque du soleil worlds away collection)


u poslednjih nekoliko nedelja nisam mogla da prestanem da gledam u slike nove china glaze kolekcije,  cirque du soleil worlds away. u nekom trenutku sam izgubila nadu da će ikada stići kod nas, ali, srećom, to se nije dogodilo i pre par dana sam izašla sa  whirled away, it's a trap-eze!, running in circles, hanging in the balance i water you waiting for.

nekako mi se pojavio običaj da za novu godinu nosim zelene lakove, tako da je running in circles bio odličan izbor, ali se na kraju pokazalo da je ovaj lak uskočio na listu mojih omiljenih za 2012.
in the last few weeks, i was completely in love with the swatches of the china glaze's cirque du soleil worlds away collection, and almost lost hope that it would ever come to serbia. luckily, i was wrong, and i got my hands on whirled away, it's a trap-eze!, running in circles, hanging in the balance and water you waiting for.

 i have a habit of wearing green on my nails for new year's eve, and running in circles was not only a perfect choice, but i ended the year wearing what seems to be one of five of my favourite polishes of 2012.

već sam nekoliko puta spomenula koliko volim zelembaće, ali ovaj lak je zaista poseban. bazna boja je smaragdno zelena, sa svetlije zelenim staklastim šimerom koji se presijava na zlatno. formula je zaista fantastična, lak se baš lako nanosi i pokrivenost je iznenađujuće potpuna nakon dva sloja. lak ima visoki sjaj i bez nadlaka (kog sam ja morala da stavim jer volim da sam potpuno funkcionalna par minuta posle mackanja).

oduševljena sam kako sve svetluca, i planiram da ga nosim duže od mojih standardnih 24h. žao mi je da su ovi dani prilično oblačni, ali mislim da sam uspela da prikažem koliko je ovaj lak neverovatan!
prirodna svetlost:
i said it already, i love my greens, but this one is soooo special! the base colour is emerald green, packed with lighter green flashing gold glass flecks. the formula is really amazing, it applied beautifully and everything is surprisingly opaque after two layers. the finish is pretty shiny even without topcoat (of coarse, i had to add it since i like to be fully functional with my hands immediately after applying the polish).


i love how sparkly this looks, and i intend to wear it longer than my usual 24h :) too bad it's cloudy these days, but i hope i managed to show it's gorgeousness!

natural light:
veštačka svelost-artificial light

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

9 comments:

  1. uhuhuh odlicna boja!jako mi se svidja :)
    moja zelja je ovaj belicasti sa sarenim sljokama :)

    ReplyDelete
  2. Preskocila sam celu kolekciju. Ponosna sam na sebe :)

    ReplyDelete
  3. Lepo si se ponovila. Zelenko je veoma lep.

    ReplyDelete
  4. Zelo lepa zelena. Srečno 2013. :)

    ReplyDelete
  5. Jako mi se sviđa što je malo sparkly, baš je kul :)

    ReplyDelete
  6. Super je boja, taman ide uz jelku :D

    ReplyDelete
  7. Divna boja! Prava praznična! :)

    ReplyDelete
  8. Ah, divan je. gledali smo se pre neki dan u kiwi-ju, ali sam se suzdrzala a da ne znam ni sama zasto, kad nemam bas nista slicno.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...