Followers

Thursday 3 January 2013

33. theme friday: new year manicure



protekla nedelja je bila u znaku novogodišnjih manikira, tako da su devojke bile posebno kreativne i bilo je dosta zanimljivih noktića. ja sam učestvovala čak dva puta, prvi put sa čisto novogodišnjim zlatno-crvenim ruffian-om, a drugi put sam postavila lak koji sam zaista i imala na prelazu iz stare u novu godinu, china glaze running in circles.
sutrašnja tema je chanel paradoxal i njegovi duplikati poput  rimmel hot list, cg jungle queen i formar 418.
last week passed with new year manicure theme, and girls were supercreative, as can be seen in the collage. i participated twice, once with a new-year inspired gold-red ruffian, and second time with china glaze running in circles polish that i actually wore on the new year's eve.

tomorrow's topic is chanel paradoxal and the dupes, such as rimmel hot list, cg jungle queen i formar 418.


3 comments:

  1. crvena preovlađuje - ne čudi me, kad se sve sabere i oduzme, nenadmašna je.
    srećna Nova :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...