Followers

Tuesday 9 July 2013

comparison: zoya storm vs deborah shine tech 18


moja prva pomisao kad samo počela da razmatram kupovinu zoya storm je da je verovatno suviše slična deborah shine tech 18, ali sam bila ubeđena da ga uzmem pošto je 18 povučen a dosta ga nosim.
my first thought when i started considering buying zoya storm is that it's probably too similar to deborah shine tech 18, but got convinced to get it since 18 is discontinued and i do wear it a lot.
 prirodna svetlost-natural light

 blic-flash



storm je dosta zasićeniji holo česticama, što je, nadam se, očigledno (pogotovo u zamućenoj drugoj slici). jedna stvar koja nije tako očigledna je da je 18 dosta "grbav" dok je zoya dosta ravnija pod prstima. formula storm-a je za nijansu bolja, a i četkica mi više odgovara. imam dva sloja oba laka i nemam nadlak.

na kraju, sve se svodi na ukus i na to da li volite vaše crne holo lakove da više šljašte ili ne! meni su oba odlična i definitivno se ne kajem što sam uzela storm.
storm is much more saturated with holo  particles, which can be clearly seen (especially in the blurry second picture). one thing that isn't so obvious is that 18 dries quite gritty while zoya feels smooth under fingers. storm's formula is a bit better, and i prefer it's brush. i have two coats of both and no top coat.

in the end, it all comes down to a personal preference and whether you like your black holos blingier or not. i actually love the both and definitely don't regret getting storm!



28 comments:

  1. Odlicno poredjenje! Meni se ipak za nijansu vise svidja Storm. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ne znam, čas mi se više sviđa jedan, čas drugi :D

      Delete
  2. Skoro su isti, ali pre bih birala Zoya :)

    ReplyDelete
  3. Pa dosta su slicni!
    Ali Zoya u svakom slucaju cak i da je 18ica dostupna, posto im je cena slicna, a Z ipak 5bigfree :)

    Bas idu uz tebe ovakvi lakovi :)

    ReplyDelete
  4. Zavidim ti na oba jer su mi oba divna, a nemam nijedan. Dugo sam trazila taj Deborah i sipak. Nisam ni znala da Zoya ima slican. Samo ni Zoyu nemam gdje kupiti, a online da narucujem e to mi je skuplja pita od tepsije.Imala sam 2 Zoya laka koja sam dobila iz Kanade, bila sam jako zadovoljna njima, jos uvijek imam malo jednog. Jel taj storm dio stalnih lakica ili je mozda neka LE ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ni ne znam kad su povukli 18, samo sam u nekom trenutku prestala da ga viđam.
      storm je deo zimske ornate kolekcije, koja je u beograd stigla tek pre par nedelja pa otud pomama :D kažu da kod njih te specijalne kolekcije mogu da se našu još prilično vremena nakon originalnog islaska.

      Delete
  5. Sonja rezonuje baš kako treba - ipak je Zoya big 5-free.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zoya kao brend ima posebni mesto u mom srcu.

      Delete
  6. Zoya mi je lepsa, narocito sto sam imala Deborah. Volim lakove koji na kraju daju predivnu glatku zavrsnicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni ne smeta da stavim deblje slojeve tc, a ni malo teksture pod prstom :)

      Delete
  7. Super usporedba, no moj je favorit ipak Zoya, predivna je i ide odmah na WL :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je to lakić koji bi svako trebao da ima!

      Delete
  8. Savrsene slicice i PRELEPO ti stoje oba :**
    Imam 18-icu pa mi Zoya ne treba! :))))

    ReplyDelete
  9. Sjajno si ovo uporedila...Ja bih se ipak odlucila za Zoya :)

    ReplyDelete
  10. super poredjenje :) zoya mi ipak deluje primamljivije :)

    ReplyDelete
  11. Super poređenje stvano, uh ali ja ne znam koji mi je lepši :D

    ReplyDelete
  12. I love them both <3

    ReplyDelete
  13. em su crni, em su holići... meni to nije nikakav izbor - ja bih oba :D

    ReplyDelete
  14. Ja volim da manje sljaste, ali secam se da nisam bila odusevljena kad sam videla koliko je Deborah grbav. Posle sam navikla, ali opet ce dobro doci promena i to sto je Zoya 5 free.

    ReplyDelete
  15. Po meni lepsi je lak od Zoye :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...