Followers

Tuesday 23 July 2013

essence - caribbean sea (show your feet 01)


ovo je još jedan oproštajni post, ovaj put predstavljam essence - caribbean sea iz show your feet kolekcije.
this is another good bye post, this time, it's essence - caribbean sea from show your feet collection.

ovaj lak sam kupila prošlog leta, priznajem, najviše zbog imena. volela bih da mogu ovo da potvrdim iz iskustva, ali meni stvarno izgleda kao karipsko more. nijansa je orava morska plava sa zelenim podtonom, dok je završnica istovremeno i šimerasta, frosty i blago duohrom, nažalost, sa dosta vidljivih poteza četkice.

essence je već imao lak istog imena, moj je druga verzija. on je slabije pigmentovan i definitivno su mu potrebna tri sloja, što i čini poteze četkicom dosta izražajnijim, ali sam baš uživala noseći ovu bojicu da mu nisam previše zamerila dodatni trud.

prirodna svetlost:
i bought this polish last summer, and i have to admit, i did it mainly because of the name! i wish i can say it from experience, but i think it does look caribbean-y. the shade is sea blue with strong green undertone, and the finish is shimmery, frosty and a bit duochrome-y, unfortunately with quite visible brushstrokes.

essence had a polish with the same name before, so i have version no 2. this one is less pigmented, it really needs three coats, and this is what makes the brushstrokes more prominent, but i enjoyed this colour and didn't mind the extra effort that much.

natural light:







koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + nadlak (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

25 comments:

  1. Jao sto je lep :) Bas tvoja boja :)

    ReplyDelete
  2. Odlican je! Ja od petka samo na Sarlu mislim. :D

    ReplyDelete
  3. Prelep je, divno si ga uslikala :)

    ReplyDelete
  4. Odusevljena sam kako ti stoji! :)

    Ima ga i Smizla, teram je da ga maze, al' nesto se ne da. :D :D

    ReplyDelete
  5. Pre pre pre predivan je :)))

    ReplyDelete
  6. Zao mi je sto sam ovaj propustila kad ga je bilo, mnogo lep lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo zeza što je redak, ali, bože moj!

      Delete
  7. definitivno treba na karibe po potvrdu ili negaciju imena ;)

    ReplyDelete
  8. Atraktivan do boli :))

    Posebno na ovako lijepim noktima :))

    ReplyDelete
  9. Nadam se da ćeš jednog dana doći i do Kariba.

    ReplyDelete
  10. I love the color!

    ReplyDelete
  11. Sto je lep, prava morska boja!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...