Followers

Sunday 5 October 2014

opi i vant to be a-lone star (texas)

i vant to be a-lone star is a completely unusual polish from opi's texas collection for spring/summer 2011.

this polish is completely strange, and i love it. the color is a muted, dusted light blue that has this pastely feel to it, even though it has silver shimmer. i find it to be absolutely stunning and i love it.

even though it needs three coats for complete coverage and decrease of the brush strokes, i would still say that the formula is surprisingly good.


natrual light, with some overcast







13 comments:

  1. What a pretty and delicate color - it suits you well!!

    ReplyDelete
  2. Prelep je. Prošle godine sam obigravala oko njega jer je bio na onoj poslesajamskoj rasprodaji i ne uzeh ga, što možda i nije tako loše jer bi mi verovatno samo sedeo u kutiji neisproban, poput drugih OPIja koje sam uzela istom prilikom.
    Mnogo mi se sviđa kako ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam ga ulovila u korpici na poslednjem sajmu na kom sam bila, i bio mi je čudnjikav ali me namamio. srećom :)

      Delete
  3. i want to be a lone star too... prekrasan je <3

    ReplyDelete
  4. Prelepa boja :)
    Nisam znala da u toj kolekciji ima nesto slicno, mislila sam da su svi crveni, koralni itd.
    Nekako je prosao nezapazeno, a bas je lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. stvarno je prelep. ja iz ove kolekcije imam njega i plavca, austin tatouis ili kako već, za crvene nemam pojma :D

      Delete
  5. This is a nice colour and looks really great on you! :-)

    ReplyDelete
  6. Sjajno oko jel si koristila možda chanel bazu, probala bih je ako je stvarno za klasu bolja od drugih, u suprotnom bih neku drugu povoljniju tipa essie. Trenutno imam STF koja je pri kraju i malo se zgusnula i pravi mehuriće, možda bi thinner rešio problem pa da iskoristim i taj ostatak, ne znam nemam iskustva sa tim proizvodom... Hvala puno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao, nisam. baš nekako nisam eksperimentisala s bazama, rotiram stf i ovu cg i pošto mi odgovaraju, ne prelazim na nešto drugo. javi šta si izabrala!

      Delete
  7. Jako je zanimljiva boja, odlicno ti ide uz ten! Neobicno al svidja i se sto ima taj simer.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...