Followers

Sunday 7 December 2014

ysl piment d'ailleurs (spicy)


vreme je za još jedno ysl savršenstvo, ovaj put je to piment d'ailleurs iz spicy kolekcije za proleće 2014.
it's time for yet another ysl perfection, this time it is piment d'ailleurs from the spicy collection from spring 2014.

moguće je da konačno odrastam (ili, ako pitate moju majku, počinjem da se ponašam u skladu sa svojim godinama), ne tako davno, verovatno se ne bih ni okrenula za ovakvom nijansom, a sad sam zaljubljena.

mislim da izgleda stvarno elegantno. nisam neki ekspert za crvene lakove, ali ovaj je tamno, višnjasto crven. savršena, buterasta krema, baš onakva kakvom me je ysl razmazio.

prirodna svetlost:
i might be growing up (or, if you ask my mother, starting to behave my own age). not that long ago, i might not even consider wearing a colour like this, and now i'm in love.


i think it really looks classy. i'm not much of an expert in red polishes, but i would call this a crimson red. perfect, buttery creme, just the type ysl spoiled me on.

natural light:







koristila sam bazu (china glaze strong adhesion) + dva sloja laka + nadlak (essence btgnts)
i used base (china glaze strong adhesion) + two layers of polish + top coat (essence btgnts).

11 comments:

  1. Don't worry - this shade can be worn at all ages LOL - love it, it's gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Dobro ti stoji ova "odrasla" boja. Takve crvene i sama najviše volim.

    ReplyDelete
  3. Uozbiljila si se, nema sta. :D
    I ja volim ovakve crvene, s njima nema greske, a i odlicno ti stoje. :)

    ReplyDelete
  4. nisam ni ja neka ljubiteljica crvenih, ali za ovakvu nijansu bih uvijek glasala :D
    super ti stoji :D

    ReplyDelete
  5. Lepa bogata crvena, me likey!

    ReplyDelete
  6. Jao što je dobar, ma predobra crvena, baš puna boja i naziv je simpa. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...