Followers

Sunday 30 September 2012

new in & old out, august-september 2012

original plan was explained here / plan je bio opisan ovde


out:

gabrini 3x*

miss sporty 27 - miss sporty 30 - essence hypnotic poison - essence 46 wake up - depend 252 - depend 5093- essence 87 passion for fashion - essence 73 princess prunella - miss sporty 60 hypnotic turquoise - miss sporty 346
 



* učinili su mi uslugu i sami se zgusnuli :)
   they did me a favor since they completely thickened :)

in, were planned/ planirana kupovina
catrice :


910 oh my goldness!  - 870 copper cabana - 865 yellow sub-mandarine
880 no snow patrol - 915 george blueney - 875 it's all i can blue

900 steel my heart - 890 how i matt your mother - 905 steel my soul


chanel & dior:

chanel 529 graphite - chanel 555 blue boy - chanel 475 dragon - dior 118 acapulco

in, full bottle for an empty one / kupovina "prazna za pubu bočicu"
and
gift/ poklon
ibd meteorite
maybelline mini colorama tutti frutti

china glaze unpredictable - maybelline mini colorama tutti frutti - ibd meteorite- deborah 99 purplish

nicole by opi a million sparkles- nicole by opi shoot for the maroon

 lotus - roxy - yasmeen



bottom line:
out: 12
in:  7 + 13
gift: 2



imam dozvoljenih 5 novih na kraju novog meseca, tako da ću da nastavim sa planom "prazna za punu bočicu" do nove godine, uz dozvoljenu kupovinu high end lakova.k olona sa trenutnim lakovima se povećala na 112, ali to je zato što sam potrošila uglavnom sve lakove koji su mi stajali kod dečka, koje sam pre nazvala groblje. plan mi je da tamo sledeći put odnesem nekih 5-10 lakova, pa ću se tako fino približiti cifri od 100 lakova kod sebe, bez topera.
i'm 5 bottles up for my "empty for full bottle" plan, so i'm going to stick with it until the new year, again with allowed purchase of high end polishes. the current column grew bigger, but that's because i emptied a lot of polishes that i had at my bf's, which i called graveyard. i plan to take 5-10 newer polishes there, so the realistic number is about 102, which is growing close to the planned 100 polishes i use, excluding toppers.



9 comments:

  1. Lepi noviteti i čestitam na pražnjenjma bočica.

    ReplyDelete
  2. Ne znam da li mi se vise svidjaju nove ili prazne bocice (mozda ipak nove malkice vise) :)! Ja jos ne vidim dno ni na jednom svom lakicu a da ne spominjem da ih imam bar dvadesetak koje jos nisam isprobala....

    ReplyDelete
  3. Nisam ispraznila bočicu laka ima par godina :) I ja sam prešla 100 komada, i prije par dana sam kupila ogromnu plastičnu kutiju da ih smjestim :)

    ReplyDelete
  4. Wow! U zivotu nisam videla praznu flasicu od laka! Svaka cast!

    ReplyDelete
  5. Al' si se ti ponovilaaa! :D
    Purplish.. <3

    ReplyDelete
  6. Svaka cast na ovim praznim bocicama, potroseni lakovi su mi kao neki holy grail. Divni su ti noviteti, Blue Boy mi je tiha patnja, a svidjaju mi se i ovi Nicole by OPI, pogotovo desni. Tabela ti je hit, kakva organizovanost ;)

    ReplyDelete
  7. Što su lepi, svi, naročito onaj Catrice prvi red, prave jesenje boje i onaj China Glaze zelenkasti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...