Followers

Friday 1 February 2013

french: awaken chic


današnji tematski petak je posvećen francuskom manikiru i bila sam ubeđena da ću ga preskočiti. nisam obožavateljka frenča, nikada ga nisam nosila niti bi išao na moje uvek kratke nokte. ipak, devojke su počele da spominju netradicionalne ideje, pa sam rešila da se ipak pridružim.
prvobitno sam imala drugu ideju, ali me je malo stislo grlo i sam miris skidača laka me iritira, pa sam rešila samo da nadogradim essence chic reloaded koji sam već imala na noktima, sa china glaze awaken. da, malo sam promenila proceduru, umesto da dodam boju na krajeve noktiju, ja sam dodala gornji sloj, nešto u stilu obrnutog ruffian-a :D
it is a french manicure themed friday, and i almost missed it. i'm not a fan of the classic french, i never wore it and it would be a no go on my always short nails. but then the girls mentioned the non-classical french ideas, and i decided to give it a try.

i had something else in mind, but i have a sore throat and just a bit of nail polish remover's smell bothers me, so i decided to upgrade essence chic reloaded that i already had on, with china glaze awaken. yup, i did it in reverse order, i didn't paint the tips but the top of the nail, some kind of backward ruffian :D




sviđa mi se kako se sve na kraju složilo, efekat je ispao fin i suptilan. ja sam htela nešto ipak malo očiglednije, ali sam se plašila da ću se umazati pa probala prvi put ovako.
i like the overall effect, it's nice and subtle. i wanted something flashier :), but i was scared that i'll mess it up and decided to play it safe!



koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja essence chic reloaded + jedan sloj china glaze awaken + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of essence chic reloaded + one coat of china glaze awaken + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

7 comments:

  1. Odlična kombinacija. U prvi mah mi se učinilo da si možda uzela jedan od onih Transitions lakova.

    ReplyDelete
  2. U baš je dobro ispalo, super izgleda i sviđa mi se što ti i Cajka niste odabrale klasičan frenč... ja sam htela da matiram samo vrhove ali nešto nije lepo delovalo na slikama pa sam odustala od tematskog :)

    ReplyDelete
  3. uuuu odlicna kombinacija! boja je mocna :)

    ReplyDelete
  4. Inače ne volim french, ali ovo mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  5. Bas je neutralna varijanta, ali fino izgleda, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  6. Ti si genije! Ne znam da li bi meni palo na pamet da tako obrnuto mazem frenc. :D Ja sam kao i Caja pomislila da si mazala neki Transitions... Odlicna kombinacija boja.

    ReplyDelete
  7. Super je kombinacija! :)
    Nisam ocekivala da si obrnuto mazala :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...