Followers

Friday 8 February 2013

revlon facets of fuchsia (expressionists)



za današnji temaski petak biramo omiljeni lak. teško je odlučiti se za jedan, i za mene, ovu poziciju gotovo podjednako dele  england saint george, dior czarina gold (kao moj prvi high end lak), china glaze 2nite (moj prvi  holo), ali sam se rešila da namažem revlon facets of fuchsia, pošto sam s tim lakom shvatila da sam postala lakoholičar.
today's theme is favorite polish. it's hard to choose one, and for me, this position is almost equally tied for a england saint george, dior czarina gold (as my first high end polish), china glaze 2nite (as my first holo), but i decided to wear revlon's facets of fuchsia, since it is a polish that made me realize my nail polish addiction began.



još uvek se sećam dana kad sam ga videla prvi put, skoro pre tačno godinu dana, na petak 10. 02. moja koleginica je alergična na kakao, i slučajno je popila kafu koja ga je imala malo i dobila blagi osip na licu, pa me zamolila da odem s njom do obližnje parfimerije da uzme nešto da ga prekrije. krenula sam s njom i iz razloga što nisam imala pojma da imamo parfimeriju preko puta posla, i, naravno, nisam ponela novčanik.

sa vrata sam ga spazila i odmah se zaljubila. pošto se ovo ne događa u srbiji, i koleginica mi nije toliko bliska, bilo mi je neprijatno da tražim novac od nje, nije mi zvučalo kao smak sveta da sačekam da ga uzmem kad krenem kući. ali, kao što to obično biva, eksperiment se razvukao i kad sam krenula kući, parfimerija je bila zatvorena.

tada su počele halucinacije! sledećeg dana, u subotu, sam imala DJ nastup u austriji, i već je bilo osmišljeno da ću da nosim ljubičastu haljinu sa crnim zvezdicama. pošto sam sad u beogradu i nemam haljinu sa sobom, evo slike sa žurke:
i still remember the day i saw it for the first time, almost exactly one year ago, on the friday 10. 02. my colleague is allergic to cocoa, and she accidentaly drank some coffee with it and got a mild rash and asked me to go to with her to the nearby drugstore to get something to cover it up. i went with her since i had no idea we head a drugstore across the street, but i didn't take my wallet.


and bam! i saw facets of fuchsia and immediately fell in love. since this is not serbia, and i'm not that close with this colleague, it felt awkward to borrow money form her so i decided to get it on my way home. but, as it always happen, i had a lot of work to finish, and when i went home. the store was closed.

that's when the hallucinations began! on the next day, which was saturday, i was DJing in austria, and from the beginning wanted to wear my purple dress with black stars. since i'm in belgrade now and don't have the dress with me, here's the pic from the event:




u mojoj glavi, ova haljina je mogla da se nosi samo ako imam revlon na noktima,  i da, ako ne budem imala taj lak, moj dj set neće valjati ničemu. sve u svemu, celu noć sam mislila kako ću ustati u cik zore da odem u tu parfimeriju (jer je jedina u kojoj sam ga videla) pre nego što krenemo za austriju. i dalje mi nije jasno kako sam se iskontrolisala da to ne uradim, i ipak sačekala ponedeljak da ga kupim.

jedna od omiljenih kombinacija uz koju nosim ovaj lak je današnja, uz moje ljubičasto-crne karirane pantalone:
in my head, this dress could only be worn with revlon on my nails, and that if i don't have the polish, my dj set would completely suck. that drugstore was the only one i saw the polish in, so, the entire friday night i thought about going there on a saturday morning before we start our journey to austria, but somehow managed to bring myself back to normality and decided to wait until monday morning!

now, one of my fav combos with the polish is how i'm wearing it now, with my black&purple checkered pants:



zaboravila sam da ponesem neki crni lak sa sobom kao bazu, pa sam morala da iskoristim opi russian navy matte, ali to nisam najbolje izvela pa se teget vidi u korenu nokta.
lak ima potpunu pokrivenost nakon dva-tri sloja, ali ja volim da nosim sloj nekog crnog ispod da bih bila zadovoljna sa dva sloja revlona.

ovo je početna verzija, baza (opi start to finish) + opi russian navy + dva sloja ff + btgnts
prirodna svetlost:
i forgot to bring my black creme polish to wear as a base, so i had to combine it with opi russian navy matte, and i didn't do a great job, since it can be seen on the top of the nail.
the polish is opaque enough after two or three layers, but i like to layer it in order to be happy with two.

this is the base coat (opi start to finish) + opi russian navy  two layers of ff + btgnts combo

natural light:



veštačka svetlost-artificial light
matirala sam ga istog momenta kad sam završila sa slikanjem sa nadlakom - and i mattified it immediately after taking the previous pics:




tako da je ovo lak koji je potvrdio da više nisam samo obična devojka koja lakira nokte, nego lakoholičarka.
so, this is the polish that confirmed that i'm no longer an ordinary nail polish wearer, but that it's addiction!

19 comments:

  1. Definitivno mi se svidja bez mat premaza :) Bas je onako kuuuul lak.

    ReplyDelete
  2. Kako slatka pričica, jao ja se rastopih!
    Divan je u obe varijante ali za nijansu mi je lepši mat!

    ReplyDelete
  3. Fali mi onaj razduševljeni smajli. Koliko dobro izgleda zamatiran.

    ReplyDelete
  4. Čudovit <3 Z mat nadlakom ali brez :)

    ReplyDelete
  5. joj, ja sam totalno ljubomorna, gdje god ga je bilo je rasprodan i još ga se nisam dočepala... i da, mat ga više digne, ili se bar meni tako čini <3
    a ti miksaš znači, cool :D

    ReplyDelete
  6. Ja ga volim u obe varijante. Mozda malo vise bez mat tc-a jer volim taj staklen izgled. Bas lepa prica. Nisam znala da si DJ. :) Vau!!! Moja drugarica i ja smo se jos kao klinke zezale da cemo jednog dana biti DJevi. :D Naravno to je bila samo zezancija koje se po nekad prisetimo pa se smejemo koliko smo blesave bile. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, nas je tri, pa smo malo imale pauzu jer je jedna trudna a druga rešila da zavrpi fax, a meni dosadno samoj. sad od marta krećemo opet u akcije!

      Delete
  7. Gorgeous glitter!

    ReplyDelete
  8. Matiran je savrsen!!

    ReplyDelete
  9. koliko sam ga dugo zelela, prelep je :)

    ReplyDelete
  10. Divna prica! Dobro ti stoji, malo mi je lepsi matiran.:)

    ReplyDelete
  11. Super priča. I meni je ovaj lak isto tako nekako poseban. :)

    ReplyDelete
  12. Au, kakva prica ;) definitivno dijagnoza lakoholizam. Ko je imao takve momente razume. Mnogo je lep ovaj lak, ja nema sanse da odaberem omiljeni, ma nema sanse ni 10 omiljenih da izdvojim :o

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...