Followers

Tuesday 26 February 2013

opi on her majesty's secret service (skyfall collection)


danas predstavljam opi on her majesty secret service iz skyfall kolekcije, i u ovom slučaju preporučujem da kliknete na slike i tako ih uvećate, da bi se videla cela njegova lepota!
when it comes to opi on her majesty secret service for the skyfall collection, i recommend clicking on photos and thus enlarging them, in order to see it's extraordinary beauty!



opi kaže da ova "mistično-zelena kalajna nijansa zahteva pažnju". moram priznati da do sad nisam znala za nijansu kalaja :D ja ga vidim kao plavičastog brata the world is not enough, i podjednako nezgodnog za opisivanje. boja je hladna čelično plavo-srebrno-siva sa raznobojnim staklastim šimerom, uglavnom zlatnim, roze, zelenim i plavim.
nije previše pigmentovan i potrebna su mu tri sloja, opet kao kod njegovog blatnjavijeg brata, ali se pokrivenost i boja lepo nadograđuju.

dosta devojaka se žalilo na čudnjikav miris, ali moj je imao tipični miris običnog laka.

prirodna svetlost:
opi says that "this misty-green pewter commands attention." i see it as the world is not enough's bluish brother, and similarly difficult to describe. it is a cool toned steel blue-pewter-silver-grey polish with multicolored glass flecks, namely gold, pink, green, and blue.


it is rather sheer and needs three coats, again as its taupe brother :D, but the opacity and color build up nicely.


many girls said that it has a weird smell, but i didn't notice it with my bottle.

natural light:












koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).


23 comments:

  1. Super ti stoji, iako ja nisam fan sivih lakova ali moram priznati da je jako lijep:)

    ReplyDelete
  2. Prelepo ti stoji! A ime mu je brutalno :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo je lep. Lepo ti stoji i cini ti ruke bledjim. Mada ja licno vise volim CH Graphite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su on i graphite totalno drugačiji, tako da ih ni ne rangiram!

      Delete
  4. Prelep je, zaista prelep i divno ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se vrlo interesantan i tebi dobro stoji

      Delete
  5. Koje ludilo od šimera 8-D Volim da vidim dobru foliju, a ova je baš zanimljiva.

    ReplyDelete
  6. Uh, odlican je!!
    Koliko imas divnih lakova, stvarno ne znam kako se odlucis kad treba neki da namazes! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uvek nekako imam sliku u glavi koji mažem sledeći :D

      Delete
  7. Baš je prelep, imam ja neki sličan (mada Aurin), taman mogu da ga namažem ovih dana :)

    ReplyDelete
  8. Nije losa nijansa, samo sto nije to moj fazon. :)

    ReplyDelete
  9. Na meni je izlazilo neko čudno zelenilo u laku, tako da je prosleđen.
    Inače je prelep!
    P.S. Pratim ti blog odavno, oduševljena sam, ali me mrzi da komentarišem, trudim se, evo, to da popravim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, a ja se pitam gde je ta zelena koju opi spominje u opisu. kod mene je nema, a ne bih se bunila :D

      Delete
  10. Kako je dobar! :) Bila sam jedno vreme bas zagrejana za njega i nesto mi se nije dalo da ga kupim. Odlicne su ti slike. Bas si ga dobro "uhvatila".

    ReplyDelete
  11. Odlican je, kao i cela kolekcija! I u mom ima vise zelene boje, moracemo da uporedimo flasice.

    ReplyDelete
  12. Imala, volela, slomila :kukaiplace:

    ReplyDelete
  13. fantasticno ti stoje ovakve boje!

    ReplyDelete
  14. Slike su ti odlicne! Nijansa bas neobicna i jako lepa :)

    ReplyDelete
  15. U bocici nista posebno, ali na noktima ispada bas interesantan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...