Followers

Friday 15 February 2013

essence break through (color&go 132) + halfmoon grumpy breakthrough



odkad sam potrošila  essence gabriella, bila sam u potrazi za lakom koji bi mogao da je zameni. nije mi jasno kako nisam primećivala njihov lak iz nove color&go kolekcije, break through.
ever since i used up essence gabriella, i was on a quest to find this type of purple. i have no idea how i missed their new polish, break through (color&go 132)!




moje mišljenje je da je break through u stvari gabriella, bez onog skrivenog plavog šimera. u suštini, prelepa  ljubičasta krema sa crvenim podtonom. pošto sam, dosta nosila gabrella-u, rekla bih da će i ova bočica biti prazna do kraja leta!

nemam zamerke na formulu i pokrivenost, tako da sam verovatno konačno naučila da radim sa novom essence bočicom (nova četkica mi se od početka sviđala, ali mi je bočica bila problematična.)

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

prirodna svetlost na tmurnom danu:
in my opinion, break through is gabriella, but without it's hidden blue shimmer. so, basically, beautiful red toned purple creme. i really wore gabriella a lot, so i guess this bottle will be empty too by the end of the summer!

i have no complaints on formula and opacity, maybe i finally learned how to work with the new essence bottles (i liked the new brush from the beginning, but i found the bottle problematic).

i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

natural light on a cloudy day:






juče sam malo začinila kombinaciju sa  jednim slojem essence grumpy, za današnji ruffina/polumesec tematski petak. iako sam super zadovoljna kombinacijom boja, koristila sam essence trakice koje su preširoke za moj nokat pa mi polumeseci nisu lepo ispali :(

ali, malopre sam kod naše sekretarice potpisivala neke papire, i prokomentarisala je da joj se sviđaju moji nokti, a ljudi ih retko komentarišu. verujem da je to zbog moje nove gabrielle!
then i spiced things up with one coat of essence grumpy, for today's ruffian/halfmoon theme. while i'm happy with the colour combo, i used essence stripes for french that are to wide for my nails, so my halfmoons are not halfmoony :(

but, i just came from signing some paperwork and our secretary commented on my nails, and people rarely comment on my nails. i like to believe that's the power of my gabriella look-a-like!



22 comments:

  1. Lepa barvna kombinacija. :)
    Poskusi s tistimi okroglimi nalepkami, ki jih dobiš v Akta mapah. Tiste dajo lepo obliko polmeseca. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nikoli se ne bi tega spomnila :D hvala za nasvet!

      Delete
  2. Retko kada pomislim da neki lak bas moram da kupim, a sad sam to pomislila za ovaj :) Divan je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uvek mi je drago kad nekom istrgnem pare iz novčanika :D

      Delete
  3. Uh, bazni m se svidja bas! na prvoj slici je nekako vristeci ali na noktima mmljac :) Posetice se DM danas, vidim ja :))

    ReplyDelete
  4. Prelep je! Bas neobicna kombinacija. :) Ja sam sinoc pokusala da uradim ruffian sa tracicama za frenc i meni linija ispada ravna a i podlivao mi je lak. :( Mislim da cu ga definitino mazati slobodnom rukom.

    ReplyDelete
  5. Lepa je boja, ali ja bih je uvek koristila u kombinaciji sa nekim drugim lakom. :)

    ReplyDelete
  6. Neobicna kombinacija, nikad ne bih pokusala tako nesto ali odlicno izgleda zajedno :)

    ReplyDelete
  7. Jao kako je lepa ova ljubičasta, savršena!
    Sviđa mi se i konačan manikir ali ne prestajem da gledam u ljubičasti :D

    ReplyDelete
  8. This looks great! I like the way you combined the colors.

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se svidja kombinacija boja! :)
    Sama se ne bih setila da ih spojim (kao i onaj zeleno-narandzasti ruffian), a bas dobro izgleda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, ja uvek spajam neke čudne stvari :D

      Delete
  10. Drago mi je što si našla zamenu za Gabrijelu. Kombinacija sa Ljutkom je baš dobra.

    ReplyDelete
  11. break through je baš dobra bojica, meni je promakla... super kombinacija s plavušanom :D

    ReplyDelete
  12. I like the color combo! :)

    ReplyDelete
  13. odlicna kombinacija! svidjaju mi se jako oba laka :)

    ReplyDelete
  14. Uh kako je lep break through!!!

    ReplyDelete
  15. Lepa kombinacija, meni se neocekivano svidja grupmy, cak mozda vise od ove ljubicaste osnove.

    ReplyDelete
  16. Taman kazem sebi vise dosta sa kupovinom ljubicastih lakova, ali samo jos ovaj da kupim i definitivno prestajem! Boja je bozanstvena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni su ljubičasti jedna od slabih tačaka!

      Delete
  17. Hello beautiful!
    great blog!
    I follow you :) :)

    I invite you to me!
    reni-ferek.blogspot.com

    kiss :)

    ReplyDelete
  18. Odlicno si uklopila ova dva, ali ljubicasti je fantazija!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...