Followers

Sunday 3 March 2013

nail art: van gogh fan


ovo je trebalo da bude samo proba moje široke nail art četkice, ali mi se svidelo, tako da kačim slike.
this was supposed to be just me trying out my new fan brush, but i actually liked it, so i here it is.


već sam imala ski teal we drop, i koristila sam prve lakove koji su mi pali na pamet: catrice acid dc, essence break through i life is a freeride. igrala sam se, i iz nekog razloga me podsetilo na boje koje je van gog koristio, odatle i naslov! malo je neuredno, ali ovo je bio samo prvi pokušaj, a imam druge ideje za ubuduće.

prirodna svetlost:
i had ski teal we drop, and i took the first polishes that came to mind: catrice acid dc, essence break through and life is a freeride. i played with the fan brush, and for some reason it reminds me of the type of colors van gogh used, hence the title. it is a bit messy, but it was just a first try, i have other ideas for the future.

natural light:






nadam se da vam se sviđa, jer je meni ok!
so, i hope you like it, cause i do!





15 comments:

  1. Super :) Bas zanimljivo izgleda, umetnicki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam neki talenat za umetnost, samo sam posmatrač, ali nekad ubodem :)

      Delete
  2. Ne poznajem Van Gogovo stvaralaštvo, ali ovo mi deluje zanimljivo. Mogli bismo predložiti fan brush nail art za temu za tematski petak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja pročitala "ne priznajem" :D mogli bismo jedan petak..

      Delete
  3. Nisam strucna za Van Goga(a i umetnost uopste), ali mi ovo deluje onako 'ja sam artist'. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam, generalno, smotana, ali ovde važi ona stara "i ćorava koka.."

      Delete
  4. Ja sam fan Van Goga a i ovo mi je fenomenalno, uživala sam u slikama zaista :)

    ReplyDelete
  5. Odlično je, sploh na zadnji fotki. :)

    ReplyDelete
  6. Looks wonderful, and very artsy indeed!!

    ReplyDelete
  7. Odlicno je, pogotovo na ovim slikama unutra!

    ReplyDelete
  8. bas zanimljivo, meni se svidja :)

    ReplyDelete
  9. Boga mi da znas da poseca na Van Gogh-a. :) Meni se dopada! Bas sam se pitala za sta sluzi ta cetkica.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...