Followers

Tuesday 7 May 2013

comparison: essence blue addicted vs essence cold breeze (over essie midnight cami)


u mom poslednjem postu, spomenula sam da je moja bočica essence blue addicted potrošena :( od kad sam kupila njihov nadlak cool breeze, imala sam ideju da, uz odgovarajuću baznu boju, može da se dobije sličan efekat. odlučila sam da ga namažem preko essie midnight cami, pa da vidimo rezultat.
in my last post, i mentioned that my bottle of essence blue addicted is finished :( and, ever since i got their cool breeze topper, i had an idea that, with a proper base color, it could make a similar effect. i chose to wear it over essie midnight cami, so let's see what i got.


na svim slikama, blue addicted je na kažiprstu i srednjem prstu, a kombinacija cool breeze + midnight cami na srednjem i malom.

može se primetiti da cool breeze nema sitne svetloplave šljokice, već žute slične veličine. velike šestougaone oplaescentne šljokice su iste u oba laka.


tako da, ova kombinacija nije baš identična sa blue addicted, ali se može reći da liči. naravno, prisutan je i problem očigledne razlike između šljokičavog nadlaka i šljokičavog laka na površini nokta,

prirodna svetlost:
in all the pictures, blue addicted is on the index and ring finger, and the cool breeze + midnight cami combo on the middle and little finger.

as you can see, cool breeze doesn't have the small light blue glitter, but some yellow glitter of similar size. the large hexagonal opalescence ones are the same in both polishes.

so, bottom line, it's not really a dupe to blue addicted, but it kind of looks like it. and, of course, there's always that issue that you can always see, from the surface, if it is a topper or a glittery polish.

natural light:



veštačka svetlost - artificial light


koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka  essence blue addicted + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry)
ili
bazu (opi start to finish) + dva sloja  essie midnight cami + dva sloja blue addicted + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry
i used base (opi start to finish) + three layers of polish essence blue addicted+  top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry)
or
base (opi start to finish) + two layers  essie midnight cami + two layers blue addicted + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry)




21 comments:

  1. moj glas ide za blue addicted :)

    ReplyDelete
  2. blue addictet je opet bolji :D

    ReplyDelete
  3. vise mi se svidja blue addicted ali i nadlak nije los

    ReplyDelete
  4. Ja se ne mogu odlučiti, mislim da vrijedi imati oba :)

    ReplyDelete
  5. Odlicna zamena! :) Ja moj samo gledam. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bi i meni bilo najpametnije, a ne da ga iskapim, idiot!

      Delete
  6. Fantasticno ;))
    A MC je odlicna baza <3
    Malo si skratila noktice cini mi se?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesam bila, ovo su slike od prošle nedelje, a već su opet izrasli!

      Delete
  7. Blue addicted mi je je lepsi :)

    ReplyDelete
  8. Nije najidealnija zamena kada neki lak toliko voliš ali je meni i ovo prelepo!

    ReplyDelete
  9. I love them both! :)

    ReplyDelete
  10. Ne izgleda loše kao zamena, ali opet mi je BA lepši. Kako bi Cool Breeze izgledao u jelly sendviču?

    ReplyDelete
    Replies
    1. probala bih, ali nemam ništa odgovarajuće za šlavkasti jelly sendvič, smuljaću već nešto.

      Delete
  11. Baš sam čekala da napraviš ovo poređenje. Sviđaju mi se oba, a odlično da ima makar nešto slično kad su već Blue Addicted povukli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa to. baš mi nije jasno ko im donosi odluke koji lak da povuku.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...