Followers

Friday 31 May 2013

opi - reflection (ds 030)


ne znam tačan razlog zašto toliko volim apsolutno svaki lak iz opijeve designer series kolekcije, i čudno mi je da do sad nisam predstavila ni jedan. moj cilj je da ih skupim koliko god je moguće, iako sam tek na 11.

moj izbor za danas je predivni reflection.
i have no idea why i'm in love with each and every one of opi's designer series shades, and it's weird that i didn't write about any of them. my goal is to track as mush of ds-s i can, even though i'm only at number 11.


my choice for today is gorgeous reflection.

o, reflection, zašto si tako lep! ova bojica nije tako laka za opisivanje; po meni, ovo je svetlija malinasta nijansa, ali istovremeno i rozikasta sa blagim koralnim podtonom. ima rasejanu holo završnicu koju volim, maže se kao buter i ima fantastičnu četkicu.

svi znamo da nisam neki ljubitelj ovako ženskih bojica, ali sam ovim oduševljena. a pošto je to najnoviji primerak u mojoj ds kolekciji, morala sam da ga mažem iako je i dalje kišno vreme.

prirodna svetlost:
oh, reflection, why are you so pretty! it is a strange color to describe, to me it is a lighter shade of raspberry, but it's also pinkish with a slight coral undertone. it has a weak scattered holographic finish, it applies like butter and has a magnificent brush.

i'm not really even into these feminine shades, but i'm so in love with this one (and it is my newest ds addition) that i had to wear it even though its still raining.


natural light:







koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish +  top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

21 comments:

  1. Kakvi predivni nokti i kako ti dobro stoji ovo! Sad si prava za sastanak poslovni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! meni je ds illuminate bio "srećni lak" dok ne shvatih da sam 3x pala vožnju s njim :D

      Delete
  2. It looks so beautiful!

    ReplyDelete
  3. Koralna malinica? Deluje zanimljivo, a i lepo ti stoji. Smešno mi je što ti imaš SAMO 11 DSova, a ja nemam ukupno toliko OPIja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepotan moj :D mislila sam da si ih nakupila više :D

      Delete
  4. Uh, divan je.. Dopada mi se i bazna boja i kako sljokice idu uz nju.. :)

    ReplyDelete
  5. Aaaa ispale su mi oči! Ide na wl :)

    ReplyDelete
  6. Divan je i lep ti stoji!
    Imala sam ga i ja ali nažalost, polomio se :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajao, sećam se sad da si pisala o tome.

      Delete
  7. Divan, predivan... I savrseno ti stoji :)

    ReplyDelete
  8. Lep je lakic, svidja mi se bojica cak vise nego finis, mene nesto nikad nisu privlacili DS OPIji ali ja u nacelu ne nosim holo lakove, tj bas bas retko.

    ReplyDelete
  9. Lijep je, moram da primijetim da ti se "ženske" boje uglavnom sviđaju kad imaju šimer i nekako staklast finiš. :)

    ReplyDelete
  10. Odlican je i odlicno ti stoje ove nijanse :)

    ReplyDelete
  11. It's really informative, thanks a lot for taking the time to share with us. Buy Instagram Followers India

    ReplyDelete
  12. Thanks for this post it is really superb and amazing post it is very informative post. Buy Youtube Subscribers India

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...