Followers

Tuesday 18 June 2013

china glaze - skyscraper (metro)


čini mi se da sam zapostavila moje china glaze šljokičave lakove, pa sam odlučila da namažem skyscraper iz metro kolekcije za jesen 2011.
i feel like i've been neglecting my china glaze glitters, so i decided to wear skysraper from the metro collection for autumn 2011.

skyscraper je sastavljen iz teksas plave jelly baze sa dosta gustih srebrnih šljokica. pošto je baza ipak jelly, za kraće nokte bi dva sloja bila dovoljna za potpunu pokrivenost, ali sam dodala i treći da bih prikrila liniju nokta.

sve u svemu, sviđa mi se ovaj lak, kao i mnogi drugi cg šljokičavi lakovi. nije deo stalne kolekcije, ali ga nije teško naći.
skysraper consists of a denim blue jelly base packed with dense silver glitter. since the base is jelly, for shorter nails two coats would be enough for perfect opacity, but i had to add a third one because of the vnl.


overall, i love this polish, as many other cg glitters! it's not in the permanent range, but it's not that difficult to find.





koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).

19 comments:

  1. Uh kako je lep, kao zvezdano nebo!

    ReplyDelete
  2. Mnogo je lep, oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  3. Zašto ranije nisam primetila ovaj lak?
    Mnogo mi se dopada kako izgleda na tvojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ume da bude zasenjen drugim cg šljokama

      Delete
  4. Gorgeous glitter!

    ReplyDelete
  5. Kako ti divno stojiiiiiiiiiiiiii :**

    ReplyDelete
  6. Bas ti lepo stoji.. :)
    Dopada mi se i boja..

    ReplyDelete
  7. krasotan *.*
    na moju veliku žalost, preskočila sam ga :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepši je nan oktima nego u bočici, možda zato.

      Delete
  8. Imam ga in mi je res prekrasen. :)

    ReplyDelete
  9. Jako je dobar, vidim ga na sebi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...