Followers

Sunday 9 June 2013

dior samba (birds of paradise)


za ovo leto, dior je osmislio dva seta po dva laka u birds of paradise kolekciji. dok me set baia nije preterano zanimao, drugi set po imenu samba sadrži boje za koje sam znala da ću ih voleti a da ih ni ne vidim uživo, tako da sam bila srećna da sam ga uhvatila na poslednjem putovanju.

danas predstavljam sambu 794.
for this summer, dior came up with two sets of polishes in the birds of paradise collection. while i had no interest in getting bahia, the other set called samba consists of colors that i know i'll love even without seeing them in real life, and i'm happy that i got it in my latest trip.

today, it's time for samba 794.

samba 794 je opisana kao "metalik peacock (paun) zelena", ali je, po meni, više petrolej koji naginje ka plavoj. nijansa je stvarno prelepa i uživo je mnogo interesantniji nego na slikama. šimer je divan i daje mu nekakav unutrašnji sjaj a duohrom efekat ume da povuče i na zlatkasto.

bočica je manja nego kod regularnih dior lakova (7 ml). i četkica je drugačija, ima istu širinu kao standardna ali je ravna, što je plus za one koji ne vole regularno sečenu dior četkicu (ja je, inače, obožavam). posle jednog sloja je pomalo proziran, ali sa dva se dobija savršena pokrivenost. postoji i poneki vidljivi potez četkice, ali nisu izraženi.

oduševljena sam ovom nijansom i mislim da je savršena za leto!
samba 794 is described as "metallic peacock green", but it is more of a teal going on blue. it really is gorgeous and pictures don't do it justice. the shimmer is amazing and gives it a bit of a glow, and the duochrome effect can make it look even goldish.


the bottle is smaller than for the regular dior polish (7 ml). the brush is a bit different too, it has the same width, but it is flat, so this is a plus for those of you who don't like the regularly cut dior brush (i actually love the standard one). it is a bit sheer with one coat, but the second one gives complete coverage. there are some visible brush strokes, but they are subtle.

i love this polish and i think it's great for the summer!









koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka (bez nadlaka).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish (no top coat).

24 comments:

  1. What a gorgeous colour :-)

    Great pics to show it off.

    ReplyDelete
  2. Fenomenalan je! Mene je uhvatila ovih dana marble manija pa vec zamisljam kako bi bila odlicna kombinacija ova dva laka mada to bi bila bas greota. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhshhs. ja se ne usuđujem na marble, a ti si već ekspert!

      Delete
  3. Auu, kakav je! Savrseno!
    Stvarno je za leto dusu dao.. :)

    Je l' ti pada na pamet nesto slicno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš u nijansu ne, ali miss sporty hypnotic turquoise me podseća na njega, mada je dosta plavlji i slabiji je duohrom.

      Delete
  4. Podseća malo na Deviantly Daring, zar ne?
    I na more, mnogo me podseća na more. Želim da se bućnem u njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeća, samo je dd plavlji i meni je on toliko divan i poseban da se svaki put zapitam zašto ga nemam.
      a more mi ne spominji, mnooogo mi se ide.

      Delete
  5. Predobar je. I predivni su ti nokti!

    ReplyDelete
  6. I meni se taj set više dopada! Divna je nijansa i odlično ti stoji, tvoja boja! Nokti su ti odlični!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja boja skroz, bočice sa takvim brzo iskapim.

      Delete
  7. Jako je lep, bas su ove godine u modi takve boje. Stvarno dosta lici na Deviantly Daring, bar na mom ekranu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja i dalje mislim da je dd lepši, možda zato šti ga nemam :D

      Delete
  8. Beautiful swatches! This is a gorgeous color.

    ReplyDelete
  9. It looks amazing!

    ReplyDelete
  10. Jao kako ti stoji. Fenomenalno. Steta sto kod nas nece dolaziti. Volela bih da ih vidim, iako sam prilicno sigurna da ih ne bih kupila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. poneću ih sledeći put kad budem dolazila, pa ćeš ih videti!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...