Followers

Friday 7 June 2013

green ombre


trenutni tematski petak je posvećen ombre manikiru. pošto sam u zelenoj fazi, bilo je prirodno da izaberem lakove iz moje kolekcije zelenih krema.

ovo je moj izbor: essie go overboard, essence trust in fashion, opi jade is the new black, nyx mermaid tears i dior samba duo 402.
so, our theme friday is all about ombre nails. since i'm in a green mood, it was only natural to choose from my range of green cremes.

so, this is what i came up with: essie go overboard, essence trust in fashion, opi jade is the new black, nyx mermaid tears and dior samba duo 402.


morate mi verovati na reč da su ove nijanse u prirodi mnogo bliže jedna drugoj.


sviđa mi se ovaj ombre trend, možda napravim i kombinacije u ljubičastoj ili plavoj.
you have to take my word that these colora are much more blended with each other in real life.

i like this ombre trend, i might do another in purple or blue.





za sve lakove sam koristila bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
for all the polishes i used base (opi start to finish) + two layers of polish +  top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).



19 comments:

  1. Dobra kombinacija. Posebno mi se dopadaju Essie, Essence i OPI.

    ReplyDelete
  2. predivan ombre :) moracu i ja ovo da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno! ja sam se baš razmišljala na koju stranu duge da odem.

      Delete
  3. I like it! :)

    ReplyDelete
  4. Jao, što je dobro! Vrlo rado bih isprobala ovako nešto, ali nisam sigurna da imam dovoljno lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, šta fali i ako je razlika u bojama izraženija. ni kod mene nisu baš ton do tona.

      Delete
  5. diorko mi je predivan! :-)

    ReplyDelete
  6. Tvoj mi je za sada omiljeni :)

    ReplyDelete
  7. Super si izabrala boje! :)
    Essie je savrsen!

    ReplyDelete
  8. Jako lep ombre, Go Overboard je savrsen. I ovaj mali Essence mnogo volim.

    ReplyDelete
  9. super, naročito meni maloj slaboj na zelene <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...