Followers

Friday, 7 June 2013

green ombre


trenutni tematski petak je posvećen ombre manikiru. pošto sam u zelenoj fazi, bilo je prirodno da izaberem lakove iz moje kolekcije zelenih krema.

ovo je moj izbor: essie go overboard, essence trust in fashion, opi jade is the new black, nyx mermaid tears i dior samba duo 402.
so, our theme friday is all about ombre nails. since i'm in a green mood, it was only natural to choose from my range of green cremes.

so, this is what i came up with: essie go overboard, essence trust in fashion, opi jade is the new black, nyx mermaid tears and dior samba duo 402.


morate mi verovati na reč da su ove nijanse u prirodi mnogo bliže jedna drugoj.


sviđa mi se ovaj ombre trend, možda napravim i kombinacije u ljubičastoj ili plavoj.
you have to take my word that these colora are much more blended with each other in real life.

i like this ombre trend, i might do another in purple or blue.





za sve lakove sam koristila bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
for all the polishes i used base (opi start to finish) + two layers of polish +  top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).



20 comments:

  1. Dobra kombinacija. Posebno mi se dopadaju Essie, Essence i OPI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadan moj essence, uskoro mu je kraj!

      Delete
  2. predivan ombre :) moracu i ja ovo da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno! ja sam se baš razmišljala na koju stranu duge da odem.

      Delete
  3. Jao, što je dobro! Vrlo rado bih isprobala ovako nešto, ali nisam sigurna da imam dovoljno lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, šta fali i ako je razlika u bojama izraženija. ni kod mene nisu baš ton do tona.

      Delete
  4. Replies
    1. zelembaći, ne može da ne bude :D

      Delete
  5. Tvoj mi je za sada omiljeni :)

    ReplyDelete
  6. Super si izabrala boje! :)
    Essie je savrsen!

    ReplyDelete
  7. Jako lep ombre, Go Overboard je savrsen. I ovaj mali Essence mnogo volim.

    ReplyDelete
  8. super, naročito meni maloj slaboj na zelene <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...