Followers

Sunday 2 June 2013

ysl - bronze pyrite



bila sam baš ljuta na sebe što nisam uzela i bronze pyrite kad i jade imperiale da kompletiram ysl prolećni duo. ipak, kada mi se pružila druga prilika, iskoristila sam je.


i was so angry at myself for not getting bronze pyrite with my jade imperiale to complete ysl's spring collection, but i got another chance to come across it and this time, i took it.



upravo se završava i druga nedelja svakodnevne, neprestane kiše u ljubljani. stvarno sam htela da napravim što bolje slike ovog laka, ali je to bilo nemoguće. verovatno ću ih zameniti boljim kad dođe malo sunca, ali nisam mogla da izdržim da ga ne probam.

volim lakove sa metalik završnicom, pa nije ni čudo da sam toliko želela ovaj lak. boja je kombinacija dosta različitih nijansi, sa kalajnom-limenom kao dominantnom, uz zlatnu i maslinastozelenu. pošto je ovo pravi metalik lak, može da ostavi vidljive tragove četkice, ali ništa preterano. još jednom, ne mogu dovoljno da se nahvalim ysl četkice i formule, odlični su!

prirodna svetlost:
we're now in at the end of the second week of full-on rain in ljubljana, and i really wanted to capture this polish perfectly but it was impossible. i will probably change the pictures once i make them in nicer weather, but i couldn't wait to wear it.


i do love metallic polishes, so it's no wonder i really wanted this one. the color is a combination of many different shades, with the pewter being the most dominant, followed by gold and olive green. since it is a true metallic polish, it can leave some brushstrokes, but nothing too messy. once again, i cannot praise the formula and brush enough, they are so amazing.

natural light:

















i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer fast dry).


27 comments:

  1. Bas zanimljva i posebna boja. :) Svidja mi se kako ti stoji, najlepse na slici 9/13, a verujem da je jos lepse ide na kratke nokte. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da mi nokti nikad nisu bili duži nego na ovoj slici, ovo je strahota! juče i danas sam bez laka i malo po malo turpijam, zapustila sam se vrhunski.

      Delete
    2. Nije strahota, lep ti je i oblik.. Samo ja sve boje vise volim na krace pa sam pristrasna :D

      Delete
  2. Jao, izgleda kao školjke. Divna neobična sedefasta boja, jako lajkam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, nije mi palo to na pamet, školjkast je :D

      Delete
  3. Ja se svaki dan drogenzi bite tvojim slikama :D <3
    Prelepo ti stoji!!

    ReplyDelete
  4. Pravi luksuz i glamur na noktima! Divan je!

    ReplyDelete
  5. fenomenalno ti stoji ova boja

    ReplyDelete
  6. Ostadoh bez daha. Mnogo je lepa boja i nokti su ti divni.

    ReplyDelete
  7. Uh kakva nijansa *_* Odlicno ti stoji...

    ReplyDelete
  8. Odlican! Podseca me na OPI Moonraker, mislim da sam njega isto kod tebe videla, cini mi se da je to taj finis. Cudan izbor boje za prolecnu kolekciju, po meni dodje nekako zimski, ali je svakako neobican i jako lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš kako sam se dvoumila da li da napišem da me podseća na moonraker :D

      meni je ovaj lak ili za zimsku ili za letnju kolekciju!

      Delete
  9. Mnogo je lep. I odlicno ide na tvoj ten. Ja se sve tesim da imam CH Quartz i da mi druge varijante ne trebaju.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...