Followers

Tuesday 11 June 2013

opi - jinx (bond girls collection)


u opi-ju su odličili da cela letnja kolekcija bude posvećena liquid sand lakovima. uzela sam tri, i danas predstavljam jinx.
opi decided to do a summer collection that consists only of liquid sand polishes. i got three, and today i'm showing jinx.

their description: " this mesmerizing matte coral has lucky sparkle. "

kada sam gledala promo slike i svočeve blogerki, jinx je postao moj neočekivani favorit. znam da se ponavljam, ali koralne, breskvaste i slične nijanse mi nikad nisu legle, ali me je jinx nekako omađijao.


naručila sam lakiće kada sam poslednji put bila kući, ali se nešto zakompliovalo i paket nije stigao kad je trebalo i vratila sam se bez njih, a md je morao da se juri sa kurirom danima. baš sam bila nestrpljiva da ih probam, pa sam bila srećna da ih on ipak nije zaboravio da ponese sa sobom :D u međuvremenu sam prvi put videla jinx flašicu u parfimeriji, i ostala u blagom šoku jer je izgledao preintenzivno, prešljašteće, jednostavno previše.

ipak, kad sam ga konačno imala na noktima, to je bila potpuna ljubav. ovaj svetli koralac sa dosta jakim narandžastim tonom je idealan za leto. izgleda fantastično, suši brzo i skida se kao i svaki drugi lak. uhvatila sam sebe da stalno gledam u nokte.

prirodna svetlost:
when i was watching promo pictures, and then swatches from other bloggers, jinx became my surprising favorite. i'm repeating myself, but corals, peaches and similar shades were never my cup of tea, but jinx somehow mesmerised me!

i ordered my bottle on my last trip home, but something went wrong and my package didn't arrive when it was supposed to and i returned without the polishes, with my poor bf trying to pick it up for me. i was really anxious to try them, and was really happy that he didn't forget to pack them :D in the meantime, i saw the bottle of jinx in person, and left in a bit of a shock. it looked too intense, too flashy, too...much.


but then, i finally had it on my nails and it was complete love. this bright orangy coral with golden shimmer practically screams summer! it looks amazing, dries quickly and you can remove it regularly like any other polish. i caught myself often staring at my nails.

natural light:






 a onda su došli oblaci - and then clouds reappeared



sa nadlakom - with top coat

stavljala sam nadlak i na druga dva liquid sand laka koje sam probala, can't let go i stay the night, čisto da vidim kako izgleda ali se nisam oduševila. ali jinx... ne mogu da opišem koliko moćno izgleda. dovoljno je reći da sam ga još jedan dan nosila ovako!

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja laka (bez nadlaka).
i put top coat on my other two opi liquid sands, can't let go & stay the night, and it was just to see how they looked and wasn't stunned. but with jinx, oh my god, can you see how amazing it looks! i had to wear it one additional day :D


i used base (opi start to finish) + two layers of polish.

18 comments:

  1. Beautiful! And with top coat too :)

    ReplyDelete
  2. Navodis me na greh :)))))))) Kako je divan, divan, diiivan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. uvek bih pre navodila na greh nego na finoću :D mislim a je gr izbacio dupe pa baci pogled!

      Delete
  3. Tale je res prečudovit, najlepši iz te kolekcija. Sem ga hotela vzeti, ampak cena pri nas je malo pretirana. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, to je rs. za ceno enega tukaj, v srbiji lahko dobiš dva in se splača.

      Delete
  4. Znala sam da će ti se dopasti, jeeeeeeeeeej :D

    ReplyDelete
  5. Divan je. Odlicno ti stoji. Ja sam moj nosila dva dana, ali na mojim slikama ne vidim razliku sa i bez tc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, ja sam moj zalila baš podebelim slojem tc.

      Delete
  6. Posle svih tih peripetija divno je što se pokazao ovako lepo. Na tvojim slikama deluje lepše nego na svim drugim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. neverovatno fotogeničan lak, nikad mi teže nije bilo da izaberem slike.

      Delete
  7. Predivan lak na predivnim noktima :))

    Zavidim ti na oboje :D

    ReplyDelete
  8. Prekrasan je,čak i sa tc-om ;)

    ReplyDelete
  9. kao što si rekla i sama - nije baš moj tip boje ali zbilja je krasna *.*

    ReplyDelete
  10. Na prvu loptu mi nije nešto ali kad sam se malo bolje zagledala zaista je neobičan i lep :)

    ReplyDelete
  11. joj kako je lijeep, ja odavno nisam vidjela ljepsi koraljni lak <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...