Followers

Sunday 14 October 2012

essence gabriella (nail art twins)


gabriella je, zajedno sa nadlakom troy, deo essence nail art twins kolekcije (poslednji lak u gornjem redu). nažalost, kada sam konačno shvatila koliko su odlični lakovi iz ove kolekcije, već su bili povučeni.
gabriella is paired with troy as a part of essence nail art twins collection (the last one in the top row). i realized how great polishes form this collection are when it was already too late, and they were discontinued.

boja je verovatno najlepša ljubičasta koju posedujem. čak su ga i ljudi, koji obično ne primećuju moje nokte, pozitivno komentarisali. iako obično volim tamnije ljubičaste, ovaj ima crveni podton sa diskretnim, ali vidljivim šimerom. nadam se da sam uspela da ga uhvatim na slikama. formula je i dalje odlična, što je začuđujuće jer je lak došao u poslednju trećinu bočice.

prirodna svetlost
the color itself is the most beautiful purple i ever wore, and even people that never notice my nail polish complimented it. although i usually like darker shades of purple, this one is red-toned with discrete but visible blue shimmer, that i hope i managed to bring out in the pictures. the formula is still surprisingly good, even though the amount of the polish in the bottle is approaching the bottom.

natural light

veštačka svetlost
artificial light

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)

6 comments:

  1. Stvarno je divan,ne da volim nego obozavam sve ovakve nijanse:)

    ReplyDelete
  2. Takva boja mi baš ide uz tebe.

    ReplyDelete
  3. Divna boja, ja imam Troy i uvek mi je bilo zao sto odmah nisam kupila i taj...

    ReplyDelete
  4. Lepa ljubicanstvena, ne znam sto al nemam nijednu slicnu nijansu. I stvarno su lakovi iz ovih twins kolekcija bolji po kvalitetu od regularnih, imam nekog plavca i nenormalno je postojan

    ReplyDelete
  5. I ja volim tamnije ali je ovaj divan!

    ReplyDelete
  6. Predivno ti stoji!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...