Followers

Sunday 7 October 2012

deborah milano 66 purplish


deborah pret-a-porter lakovi su mi se uvek sviđali iz daljine, ali me nekako nisu oduševili (naravno, sa izuzetkom predivnog knock out violet), tako da vrlo često ni ne bacim oko na njihov štand. ali, otprilike pre mesec dana,  ugledalan sam purplish čim sam zakoračila u parfimeriju, i odmah zaboravila na sva moja pravila o proveri na internetu i potrage za swatch-evima, već sam ga odmah strpala u korpu. na sreću, nije me razočarao.
i always found deborah pret-a-porter polishes to be cute from afar, but they never wowed me (with the notable exception of knock out violet), so i don't even check out their stands. but, about a month ago, i spotted purplish from a mile away! it looked so yummy in the bottle, i forgot everything about doing my research and looking for swatches online, i just grabbed it. and it didn't disappoint me.


bazna boja je tamno ljubičasta, sa puno raznobojnih mikro šljokica različitih boja (neke su i holo) i čak i oblika. formula je u redu, potpuna pokrivenost se dobija sa dva sloja. moram reći i da me je četkica prijatno iznenadila.

već sam ga nosila tri puta, ali mi nije nešto išlo sa fotografisanjem. ili je bilo previše oblačno da bi se istakle holo čestice, ili je bazna boja ispadala nekako plavlja, ovaj put mislim da sam je prilično verno uhvatila!
it is a dark purple shade, filled with glitter of all sorts of colors and shapes. some of the glitter particles are holo. the application was decent, the polish has good coverage and it is fully opaque with two layers, and the brush was suprisingly good.

i wore three times, and for the first two, i had some difficulties with capturing the color and the effects faithfully. either it was too cloudy to bring out the holo part, or the base color turned out too blurply. now, i think i finally got it!
prirodna svetlost/natural light


senka/shade
koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)

12 comments:

  1. Jako je zanimljiv, ide uz tebe. I ko bi rekao da ce tako dobro boja da izgleda van bocice!

    ReplyDelete
  2. Sam lak je veoma lep i sviđa mi se kako ti stoji, ali ne dopadaju mi se trakaste šljokice u njemu. Deluju mi suvišno.

    ReplyDelete
  3. ljubičasto + šoljkice..idealna kombinacija :)

    svrati ako imaš vremena :) http://liliemarlen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wooow, ovo je super, ne volim šljokice naročito ali mi se ovde sviđaju :)

    ReplyDelete
  5. Mene pa tale nekako ni navdušil in mislim, da tudi nikoli ne bo pristal v moji kolekciji. Ti pa super pristoji. :)

    ReplyDelete
  6. I always look at this one in the stores but never really convinced to buy it. I have a bad thing with Deborah Pret-a-Porter line, they chip after a couple days on my nails :(

    ReplyDelete
  7. Uspela si da ga nadjes? Divan je lak, predivan. Ovde kodd nas nije ni dolazio, steta. Predivan je, jos ja obozavam ljubicaste lakove... Ma, prelep je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovde je došao ima par meseci, kao deo standardne kolekcije. čudno da ga u srbiji još nema..

      Delete
  8. super je. gledala sam ga u dm-u par puta al nikako da ga kupim :D

    ReplyDelete
  9. When someone writes an paragraph he/she retains the idea of a user in his/her mind that how a
    user can understand it. Thus that's why this post is outstdanding. Thanks!
    Stop by my homepage : http://www.culturame.it/Wiki/index.php?title=Utente:Renakell

    ReplyDelete
  10. I will immediately grasp your rss as I can not to find your email subscription link or
    e-newsletter service. Do you have any? Kindly allow me realize in order that I may just subscribe.

    Thanks.
    Also visit my blog post : fastcashloan444

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...