Followers

Tuesday 9 October 2012

miss sporty 70 and 27


ovo je još jedan oproštajni post, i ovaj put je red došao na moja dva najstarija laka.

već sam jednom napisala da ovi prastari miss sporty lakovi nemaju imena ni brojeve. doduše, postoji broj urezan na dno bočice, ali se razlikuje za isti lak tako da nije pouzdan.

kada sam prestala da nosim samo crne lakove (što mi je bila faza kroz celo studiranje), nisam previše razmišljala kada sam počela da nosim "boje", pa sam uzela ova dva, jedan sivi essence i neku electric blue coloramu, i mislila sam da sam time pokrila sve :D

prvi na redu je ovaj biserno beli lak koji mi sada deluje čudno na mojim noktima. posle toliko vremena, nema previše smisla da govorim o formuli, ali su potezi četkicom uvek bili vidljivi, dajući mu nekakav frosty ili chrome finiš.
this is another good bye post, and this time for two of my oldest polishes.

i already mentioned that for these polishes the codes and names don't exist. there is a number engraved on the bottle of the polish, but it varied for the same shades.

when i stopped wearing only black polishes (which i did during the college), i didn't think much when i started buying "colors", and i got these two, a grey essence and some kind of electric blue colorama, and thought i got it all covered. silly me :D

this one is a pearly white polish that looks strange on me now. there is no sense to write about the formula, since it is ancient, but the brush strokes were always visible, giving it a frosty, chrome-like finish.



drugi je rozikasto nude lak. još uvek mi je nekako drag, pošto mislim da ide dobro uz moj ten.
this one is a pinkish nude polish. i still have a soft spot in my heart for it, because i think it really looked good on me.



uvek imam neki čudan osećaj kada je vreme da neki lak ide u kantu. i tužna sam, ali i srećna jer se otvara prostor za nove!

koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i alwas have this bittersweet feeling when it's the time to throw a polish in the trash, but the good thing is - it gives you space to buy a new one!

i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

6 comments:

  1. Beli (ako dobro vidim, njegov broj na etiketi je 70) mi se čini veoma zanimljivim na tvojim noktima. Mislim da bi on bio dobra podloga za neki zimski nail art.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh, da, greškom napisah 30, odoh da ispravim. od njih ostale samo prazne bočice :D

      Delete
  2. Sviđa mi se ovaj beli, ja imam vrlo sličan Astorov.

    ReplyDelete
  3. Kako su mi cudne ove boje na tebi! Rozi je lep, onako za neke prilike kad notki treba da budu neutralni.

    ReplyDelete
  4. nisam baš neki ljubitelj ovih perlastih lakića, a bijeli mi bolje izgleda od rozog, i super ti stoji :D
    znam da ih je u splitu u kozmu bilo pa su ih izbacili, otad nisam vidila miss sporty proizvode

    ReplyDelete
  5. Biserno beli je jako zanimljiv :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...