Followers

Friday 5 October 2012

galaxy nails


verovatno sam ovo već spominjala, ali nisam baš neka obožavateljka nail arta. jedan od razloga je sigurno i taj da nemam ni mrvu talenta, ali i to da u poslednje vreme jedva izdržavam da imam isti lak dva dana na noktima (a vrlo često menjam odmah sutradan), tako da mi se baš ne isplati da trošim vreme na šaranje kad ću već da ga skinem tako brzo. to me, naravno, ne sprečava da se divim drugim blogerkama, a ideje od nekih su me dosta puta ostavile u oduševljenju njihovim talentom i strpljenjem.

ali, galaxy mi se svideo od prvog puta kad sam ga ugledala na slikama. sva sreća da se nekako dokopao liste za tematski petak, pa sam rešila da ga konačno isprobam i ja, umesto da balavim nad tuđim slikama. na kraju se ispostavilo da procedura uopšte nije komplikovana, sve je bilo gotovo u 10ak minuta, pa kad je meni uspelo, nema razloga da iko ne uspe!
postoji dosta i boljih i opširnijih tutorijala na netu, pa ću spomenuti samo ključne delove!

isekla sam par dugačkih kvadara iz sunđera za šminku. tačnu svrhu mu ne znam, kupila sam ga kad sam rešila da prvi put (potpuno neslavno) probam gradijent. na većini mesta sam čitala da devojke pokupe sunđer pincetom pa namackaju u lak pa na nokat, ali meni je bilo lakše da to radim rukom.
i probably mentioned this before, but i am not a big fan of nail art. one of the reasons is that i have no talent :D but even if i did, i must admit that i have the urge to change my nail polish after a day or two, and it would be a waste of time to spend hours perfecting my manicure, only to remove it the next day. of course, i enjoy looking at other bloggers' nail art photos, and i look them with admiration and sometimes i am really stunned at the amount of imagination and patience that these girl have.

but, i was amazed with the galaxy nails manicure. i didn't find one photo of it that i didn't like. luckily, it got on our friday nail challenge day, so i decided that it is a perfect time for me to actually try it, instead of drooling over other people's pics :D and it turned out to be super simple, i was done in maybe ten minutes, so, if i can do it, everyone else can!
there are many tutorials out there, but i will mention just the most important steps!

i cut a few strips of a make up sponge (since i am complete idiot concerning make up, i have no idea what was it's initial use, i bought it strictly for gradients and stuff). girls usually write that they used tweezers for picking up the sponge and dabbing it onto the nail, but i found it easier to use my fingers.



namazala sam jedan sloj essence peel off base, pa dva sloja deborah shine tech 18. stavila sam kap-dve maybelline french whitena novine, utapkala sunđer u to pa natapkala dijagonalno na nokat.

ovo su lakovi koje sam koristila:

deborah shine tech 18 - maybelline french white - essence trust in fashion - essence grumpy - catrice birdy reloaded - china glaze stella - maybelline tutti frutti
i applied one coat of essence peel off base, followed with two coats of deborah shine tech 18, then i put a drop or two of maybelline french white on newspaper, dabbed the sponge in it and then dabbed it on the nail diagonally.

i applied the polishes in this order with the sponging technique:

deborah shine tech 18 - maybelline french white - essence trust in fashion - essence grumpy - catrice birdy reloaded - china glaze stella - maybelline tutti frutti



da bih dobila zvezdani izgled, premazala sam sve sa maybelline tutti frutti i na kraju sa BTGNTS.

zadovoljna sam kako mi je ispalo, ali već imam ideje kako da ga popravim za sledeći put! da, verovali ili ne, planiram da ovo ponovim. takođe, jedva čekam da krenu da naviru slike sa tematskog petka, jer verujem da će mi devojke dati još inspiracije za sledeći pokušaj!
for the sparkly look, after it dried a bit, i applied one coat of maybelline tutti frutti, followed by BTGNTS.

i am quite happy with the way this manicure looks, and i already have some ideas for improving it the next time. yes, you read correctly, i do plan to do it again. also, i'm pretty sure that the girls will give me inspiration when i take a look at other manicures for this week's challenge.


prirodna svetlost/natural light


 


veštačka svetlost/artificial light:

4 comments:

  1. Mnogo mi se svidja tvoja verzija! :) Jedan od favorita.. :)

    ReplyDelete
  2. Ako je ovo prvi space, kakav li ce biti sledeci :))
    Inace, ja to rukama i sundjerom za sudove :))

    ReplyDelete
  3. treba se usudit i probat, većina nail arta i nije tako komplicirana (bar ne oni koji ja radim) :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...