Followers

Tuesday 16 October 2012

dior nirvana (rock your nails)

back in the days, when i didn't plan to buy high end polishes, i knew that dior nirvana is the one i would've bought if i did. and this dior collection, rock your nails from spring 2011, is so amazing, just look at the picture below! too bad they are hard to find nowadays. the polishes in the second pictures are blue label - nirvana - perfecto - purple mix - undeground.




the color is a gorgeous, gorgeous teal (for some reason, dior calles it "deep turquoise") and i am simply in love with it! the formula is dreamy, this is one of the rare situations i have only one coat of polish. i was on my way to apply the second one, took a look at my nails and realized i don't actually need it.


natural light





i used base (opi start to finish) +one coat of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

13 comments:

  1. Baš je tvoja boja. Strava je što je i formula tako dobra.

    ReplyDelete
  2. Lepa barva. In super, da je prekriven v enem sloju. :)

    ReplyDelete
  3. Predivna boja, i meni je bio na wish listi ali sam se predomislila posto mi Diorova cetkica ne odgovara nikako, iako je formula savrsena.

    ReplyDelete
  4. Lijepa bojica.
    Ja uvijek stavim dva sloja, čak i kad vidim da ne treba :D

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se, neobična nijansa ;)

    ReplyDelete
  6. Savrsen,savrsen,savrsen *_* Bas je onako moja boja :)

    ReplyDelete
  7. Prelep je! Bas su ti lepi nokti a slike su savrsene, uzivam da gledam ovako lepe slike. :)

    ReplyDelete
  8. Divan je. Iako ga imam, do sad sam ga namazala samo jednom. Zasto? Ne znam! Moram to brzo ispraviti.

    ReplyDelete
  9. evo, nasla sam ga na tvom blogu, videla sam sad da si mi tamo na onom kolaž postu odgovorila,a u medjuvremenu sam saznala kako se zove :)
    stvarno je divan....rado bih ga posedovala, oduševljava me :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...