Followers

Friday 19 October 2012

essence sparkling silver (cracking base)


pošto je današnja boja za tematski petak srebrna, rešila sam da pokažem jedan od najstarijih lakova u mojoj kolekciji, essence-ov sparkling silver koji je bio deo cracking kolekcije kao bazni lak.
since today's color for the theme friday is silver, i decided to wear one of my oldest polishes in the collection, essence's sparkling silver that was released as a cracking base color.

često ovaj lak zovem mojom bling bling bojom :D sastavljen je od gustog mikro glitera u providnoj bazi, tako da mu trebaju dva deblja ili tri tanja sloja za potpunu prekrivenost. pošto je gliter baš sitan, nije toliko grub pod prstom, ali se i to rešava nadlakom. takođe, zbog toga nisu potrebne nikakve specijalne tehnike za njegovo skidanje.

moram da priznam da je ovaj lak dospeo na moju listu od "tri laka za odstrel" koje koristim u krugu naizmenično posle drugih lakova. razlog za to nije taj što ne volim ovaj lak, nego što mi se nakupilo nekoliko srebrnkastih nijansi, a pošto ovo nije boja koju nosim toliko često, nije mi porebno gomilanje. tako da, očekujte da vidite razne kombinacije sa toperima!

prirodna svetlost:
i often call this polish my bling bling color :) it is consisted of dense micro glitter in a clear base, so it needs two thicker or three thinner layers for full coverage. because the glitter is so small, it is not too gritty, but top coat evens out everything, and you also don't need any special techniques to remove it.



i have to confess that this polish is now on my "three polishes to use up" roster, since now i have a couple more of the silvery type polishes, and i definitely don't need that many since this is not a color that i use that often. because it is on the roster now, expect to see some layering combos with it in the future!


natural light:









 

koristila sam bazu (opi start to finish) + tri tanja sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + three thinish layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS)



2 comments:

  1. Dobra je boja. I zaista je bling bling :D Volim tu klasičnu srebrnu, mada je zaista uglavnom toliko prozračna da je potrebno više slojeva. Jedva čekam da vidim koje ćeš kombinacije praviti.

    ReplyDelete
  2. Ok je srebrna, mada mi nije najomiljenija boja na noktima u solo varijanti, ali zato odlicno ide uz te crackle toppere, bas dodje do izrazaja, to sam dosta nosila prosle zime sa onim mini gr graffiti u svim mogucim bojama.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...