Followers

Tuesday 25 December 2012

..and that's who i am


odavno sam pripremila slčice za ovaj već viralni post, i planirala sam da ga objavim kao poslednji u ovoj godini, ali kako nisam imala vremena za reglarni swatch post, rešila sam da malo poranim.
i collected the photos for this post a while back, but wanted to wait until the end of the year to publish them, but, since i don't have time for my scheduled swatch post, i decided to make this one instead.

ovu sliku sam sama napravila jer nisam našla ni jednun sličnu koji opisuje ovaj veoma bitan deo mene!
and one i made myself, since i couldn't find one, and this is the big part of my life.


7 comments:

  1. Baš zanimljivo. Sviđaju mi se ovakvi postovi. :)

    ReplyDelete
  2. Da,da, i ja volim ove postove :) Imamo 14 poklapanja, a kad vidim da još neko čeka Doktora, automatski mi postane još simpatičniji :)

    ReplyDelete
  3. imamo i nekih slicnih crta, a opet i dosta razlicitih :) Sad te znamo bolje ;)

    ReplyDelete
  4. super su mi ovakvi postovi :)
    imamo slicnosti :)

    ReplyDelete
  5. Hehe, od ovih skoro svi važe i za mene. Odlično je upoznati još jednog steam punk fana, bookworma i cofee addicta koji obožava more. :)

    ReplyDelete
  6. zanimljiva si, super su mi ovakvi postovi :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...