Followers

Sunday 30 December 2012

essence passion for fashion (colour&go 87)


ako bih morala da biram najdraži essence lak, bila bi mrtva trka između passion for fashion i choose me. šteta što nisam uzela još neki za rezervu, pošto su oba laka povučena pri promeni asortimana.
if i had to choose my favorite essence polish of all time, it would be a tie between passion for fashion and choose me. too bad i didn't stock up on both of them, since they are discontinued now that essence redesigned their bottles.

jedina loša stvar kod ovog laka je ta što se baš teško slika, i nisam nigde videla potpuno veran swatch. moje slike vuku na plavo, ali je uživo savršena blurple krema (pri čemu je ljubičasta za nijansu dominantnija). dva sloja su dovoljna za potpunu pokrivenost, ali je formula gušća pa je bolje ako se mažu deblji slojevi. pošto volim i plavce i ljubičaste lakove, obožavam i ovu njihovu kombinaciju.


pošto su samo slike na prirodnom svetlu smislene, pokazujem samo njih:
the only bad thing about this polish, is that it photographes poorly. i haven't seen any completely faithful swatches anywhere. my pics are leaning toward blue, but the color is a perfect blurple (with purple being a bit more dominant) creme. it is completely opaque with two layers, but the formula is a bit tricky so it needed thicker layers to work smoothly. since i adore both purple and blue polishes, i love their love child even more!

since only the direct sunlight pictures make sense, i will post only those.




koristila sam bazu (opi start to finish) + dva sloja + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).



7 comments:

  1. Skratila si nokte. :)
    Odlican lak! I fenomenalno ti stoji.. Meni nazalost takve boje ne idu najsrecnije uz ten, a lepe su mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesam, ali ne ovoliko :D slike su negde iz septembra, ovaj lak je tu negde i potrošen, ali nije dolazio na red za objavu :D

      Delete
  2. Nimam tega laka, ampak je zelo lep. :)

    ReplyDelete
  3. Lijep lak! Ne znam zašto ali imala sam utisak da je dosta tamniji.

    ReplyDelete
  4. Ne mogu da ga verujem da ga nisam spazila a ljubičaste mi omiljene nijanse...prelep je!

    ReplyDelete
  5. I think Blurples are always difficult to photograph, that's been my experience at least. I was able to get Choose Me on clearance awhile ago, but not Passion for Fashion. Disappointing, because it's a lovely colour!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...