Followers

Friday 7 December 2012

ruffian: essence be optimistic and catrice king of greens


ovo je moj prvi pokušaj ruffiana, koji mi je dugo bio u glavi, i to baš u ovoj narandžasto-zelenoj kombinaciji. pre par dana sam opet nosila essence be optimistic! (pošto je na listi za odstrel), pa je to bila dobra prilika da mu dodam catrice king of greens.
this was my first attempt at ruffian mani ever. i wanted to do it for a while, with this green-orange color combo in my head, and finally made myself do it couple of day ago, when i was wearing essence be optimistic! again. green is catrice's king of greens.



kombinacija zeleno-narandžasto mi je bila omiljena u gimnaziji, a i dobar deo fakulteta, i često sam se tako i oblačila. sviđa mi se kako su nokti ispali, i sad imam dosta ideja u glavi! ne znam zašto, ali mi se ruffian sviđa mnogo više od polumeseca.
orange-green was my favourite colour combination in high school and college, and i have the clothes to prove it :D i like how it turned out, and now i have a lot of ideas in my had. i have to say i prefer ruffian to half-moons, i don't know why.

16 comments:

  1. Odlična kombinacija. Ja nisam sigurna da li mi se više sviđa polumesec ili ruffian jer ruffian još nisam isprobala. Jesli li ga radial slobodoručno ili si koristila traku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. traka, traka (essence), presmotana sam za slobodoručno, probala sam na drugoj ruci prvo i unakazila se :D

      Delete
    2. Zato ti je ova ruka ispala sjajno.

      Delete
  2. Dobra kombinacija, zelena in oranžna mi lepo delujeta skupaj. :)

    ReplyDelete
  3. Hi! Your ruffian is very neat! your application is so precise! Love it.

    ReplyDelete
  4. Pojma nisam imala da se ovo zove ruffian. Svaki dan se nauči nešto novo :) Super izgleda.

    ReplyDelete
  5. Odlicna je kombinacija farbica :)) Ja ni s trakama ne umem da napravim rufian precizno..obavezno nesto zeznem..

    ReplyDelete
  6. Ovo nije pokušaj, ovo je remek djelo :D

    ReplyDelete
  7. Super ti je ispalo. I meni se ovih dana u glavu uvrteo moon manicure :D

    ReplyDelete
  8. Super ti je ispalo. Baš mi se sviđa kombinacija boja.

    ReplyDelete

  9. Love your blog you gave me so much inspiration for my nails , Im your new follower I you want follow back :)

    http://rosee96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dobre bojice, zgodna manikura :D

    ReplyDelete
  11. Bas mi se dopada kombinacija boja! :) Nikad se ne bih setila da ih spojim, a odlicno izgleda. I ja sam probala da uradim ruffian, ali nisam bas u potpunosti zadovoljna kako je ispalo, pa ce na blog neki drugi put. :)

    ReplyDelete
  12. Odlicno ti je ispalo, svidjaju mi se boje, a moram da priznam i tvoj termin 'lista za odstrel' moracu i ja da napravim jednu ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...