Followers

Friday 14 December 2012

golden rose jolly jewels 115

i must congratulate the turkish company, golden rose, on this jolly jewels collections. the polishes like this are usually connected with indie brands, therefore, hard to find if you are not a polish addict. i got two of those when i was home in serbia last week, and i'm presenting my favorite from this collection, 115. it is such a shame that beauties these don't have names :(

115 is a dupe to china glaze's it's a trap-eze from the  cirque du soleil collection, but i was scared that it would never arrive to serbia so i decided to get this one after all.

i seriously dreamed of having a polish like this, and i also realized that it is weird that my association with it is bubblegum, even though i can't pinpoint it to a single one. weird. it is a dirty white base full with multicolored glitter: green, pink, white, orange, blue, you name it! i love this polish, it looks so fun but not over the top.









i used base (china glaze strong adhesion) + one layers of polish over china glaze white on white+ top coat (essence btgnts).

17 comments:

  1. Jao, što je dobar! Gde kupuješ GR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam ovaj uzela u immo centru, ali trebalo bi da se ova kolekcija sad već može naći svuda.

      Delete
  2. Mnogo je lep. Ne čudi me što izaziva takvo oduševljenje među ljudima. Podseća me na Novu godinu, na konfete u snegu. Više mi se dopada matiran

    ReplyDelete
  3. Savrsen je i otkako sam ugledala da su izasli ti lakovi, na mojoj je listi za kupovinu.Samo kod nas ih jos nema i samo cekam da mi jave iz parfimerije koja ih nabavlja da su stigli pa da trcim po svoje :-) GR me bas pozitivno iznenadio, ovi lakovi me podsjecaju na glitteraste crows toes lakove i samo jos da su im dali neka cool imena to bi bio pun pogodak. Ja vise volim da nije matirano i da se svjetluca :-)

    ReplyDelete
  4. Jao, u isti smo se zaljubile :))Ja sam merkala i 106 (ako je to onaj sa krupnim crvenim i sitnim crnim) i onaj ljubicasto zeleni. Ma kupila bih ih sve da nisu duplo skupli od normalnih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam uzela još 106 :D još sam naletela ili na neko sniženje, ili se prodavačica zeznula, ali sam ih uzela po ceni za "normalne".

      Delete
  5. aaa predivni su,tragala sam za njima kad sam bila u crnoj gori,bezuspjesno nazalost :( Inace obozavam Golden Rose lakove,mislim da imaju odlican izbor boja,kvalitet i pristupacne cijene:)

    ReplyDelete
  6. Divan. Na wish listi mi je, samo cekam da dodju :)

    ReplyDelete
  7. Super mi je cela ova kolekcija, pa i ovaj lepotan, veseli su skroz. jos uvek sam u procesu gledanja slika i pravljenja spiska, al bar 3-4 ce biti moja

    ReplyDelete
  8. Kako su divni, ajme ajme! U Mostaru ove kolekcije nikako nema :(((

    ReplyDelete
  9. Od ove kolekcije sam kupila sebi cak 7 komada :D Medju njima i ovaj. Mnogo su dobri i moram da kazem da su to moji prvi GR lakovi :D

    ReplyDelete
  10. Taj mi je prelep, ali ga nisam uzela jer sam sličan efekat pravila sa onim essence confeticama. Ali uzeću ga, ipak nije to to.
    http://3.bp.blogspot.com/-41IC_7a6wek/TtArEdtyFhI/AAAAAAAAAo0/oSR7o5BFQ3U/s1600/golden+rose+79.JPG

    A pre neki dan sam uzela 111 i 103, nisam odolela, ode 500 din... Ali oduševljena saaaam !! :))

    ReplyDelete
  11. Momentalno idem da ga kupim! Predobar je! p.s imas bas lepe nokte. xo

    ReplyDelete
  12. Hello there :)
    I just found your blog and its so lovely so I decided to follow :)
    I picked up five of these polishes a few days ago (they have just arrived here in Vasa, Finland, where I live) :)
    I picked up 110, 105, 115, 113 and 106 :)
    I have yet to paint my nails with them but I do really love them so far based on the swatches Ive made :)
    Hugs
    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...