Followers

Tuesday 4 December 2012

essence twilight saga breaking dawn swatches preview


uzela sam tri od četiri laka iz  essence twilight saga breaking dawn kolekcije: alice had a vision-again, jacob protection i edward's love, samo sam propustila zlatnog. već sam ih nosila, ali nisam imala vremena da sredim slike tako da sam se rešila za ove uporedne swatcheve, ali ću vremenom okačiti i regularne.
i got three out of four from le essence twilight saga breaking dawn collection: alice had a vision-again, jacob protection and edward's love. i only passed on the gold one. i already wore them, but didn't have the time to prepare the posts so here's a quick preview, but i'm going to do regular swatches soon.

dodala sam i gold old buffy iz prošlogodišnje vampire love kolekcije.
kažiprst: gold old buffy
srednji prst: edward's love
domali prst: lice had a vision-again
mali prst: jacob protection
i added gold old buffy from the last year's vampire love collection in the mix.
index finger: gold old buffy
middle finger: edward's love
ring finger: alice had a vision-again
little finger: jacob protection


u svim kombinacijama sam imala bazu (opi start to finish) + dva sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

in all the combinations i had base (opi start to finish) + two layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).

11 comments:

  1. Toliko sam ih čekala, a sad sam prestala da se nadam da će ovdje uopšte stići. Prelijepi su.

    ReplyDelete
  2. Jacob protection je divan, mnogo lepsi na naoktu nego u bocici...

    ReplyDelete
  3. My favourite is Alice had a vision! did I mention I love purple? lol
    xx

    ReplyDelete
  4. Edward's love mi je favorit, nekako je najneobicniji.

    ReplyDelete
  5. Jao, a ja se ponadala da ću vidjeti i zlatni :)
    Najviše mi se sviđa ovaj na malom prstu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakupilo mi se zlatnih, pa preskočih, a i čitala sam da mu je formula najgora od svih (a generalno je loša u ovoj kolekciji)

      Delete
  6. Fini su al ja celu kolekciju preskacem, nakupilo mi se bas dosta tih crna-sa-simerom varijanti pa se trudim da budem racionalna

    ReplyDelete
  7. Mislim da mi se ovaj na malom prstu najviše sviđa i treba mi jedna takva boja. To je trenutna kolekcija koja može da se kupi, je l' da? :)

    ReplyDelete
  8. Hi! :) I love your blog <3 and nominated you for a Liebster award. I invite you to open the link to get the award and find out all the details: http://polished-polyglot.blogspot.ch/2012/12/liebster-award.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...