Followers

Sunday 9 December 2012

layering aura techno over ibd meteorite


pisala sam o tome koliko me je nervirao aura techno ovde, i bila sam neverovatno blizu da ga bacim u đubre, što je nešto na šta se retko i vrlo teško odlučujem. ipak sam rešila da mu dam još jednu šansu, prvo kao samostalan lak, gde mu ni pet slojeva nije bilo dovoljno za potpunu pokrivenost, a posle kao nadlak preko ibd meteorite, i, bar meni, rezultat je fantastičan i jedna od onih kombinacija koje su mnogo lepše uživo nego na slikama.
i wrote about aura techno annoying me here, and it was really really close to being thrown in trash, which is something i rarely do.  actually, i decided to give it another chance on its own, and even five coats didn't make it opaque, so i did what i should've done in the beginning: used it for layering. the base color was ibd meteorite.in my opinion, the end result is amazing, and it's one of those combos that look better irl than on pictures.


doživljavam ovaj lak kao plavu verziju max factor fantasy fire, toliko mi je divan (sad!). svetloplave mikrošljokice daju odličan efekat i prave dublju plavu od meteorita svetlucavom. baš mi je drago da sam rešila da mu dam šansu!
i see this polish as a blue version of max factor fantasy fire, that's how much i love it (now!) the tiny light blue glitter really gives a great effect and makes the base color sparkle. oh, how happy i am that i decided to give it a try!
veštačka svetlost/ artificial light:


9 comments:

  1. I meni je drago što si mu dala šansu. Mogu misliti koliko je zaista lep, ako je lepši uživo, a već je ovako divan na sličicama.

    ReplyDelete
  2. Jos se ja cudim na forumu kako je lepo pokrio nokat! :D Odlicna je kombinacija.. Bas mi se dopada! :)

    ReplyDelete
  3. Predobar :D

    http://rosee96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zimska kombinacija :)

    ReplyDelete
  5. Kako dobro noktici izgledaju!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  6. Wow Your manicure it's so lovely ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...