Followers

Tuesday 11 December 2012

essence alice had a vision -again (breaking dawn part 2)


alice had a vision-again je jedan od lakova iz essence twilight breaking dawn part 2  kolekcije (koliko ime!), koju sam delimično predstavila ovde.
alice had a vision-again is one of the polishes from the essence twilight breaking dawn part 2 (what a long name!) le, that i partially swatched here.

u principu, ova kolekcija je mogla biti genijalna. ništa ne može više da me oduševi kao kolekcija sa tri skoro crna laka sa šimerom, ali, na žalost, ostala sam razočarana.

ovaj lak je tamna, skoro crna ljubičasta, puna plavog, svetlije ljubičastog i zelenog staklastog šimera. formula je jedna od najgorih sa kojim sam se susrela. lak je pregust a četkica široka i čudno sečena (kao loša kopija diorove), i u kombinaciji su baš nesrećni. iako je formula gusta, i posle dva sloja ostaju ćelava mesta. nosila sam ovaj lak 2 ipo puta. kada sam ga prvi put namazala, sve je izgledalo očajno pa sam ga odmah skinula, namazala jednu ruku opet, i pošto opet nisam bila zadovoljna, skinula sam ga. posle nekih nedelju dana sam opet probala i situacija je bila bolja, mada sam ipak namazala tri sloja. iako je krajnji rezultat predivan i boja izgleda izuzetno, poklonila sam ga jedno dragoj lakoholičarki, u nadi da će ona biti srećnija ili bar strpljivija.
prirodna svetlost:
in principle, this collection could've been a killer. give me a three dark based glass flecked shimmer polishes collection,  and i'll jump with joy. but, overall, i am disappointed.

this one is the deep almost-black purple base, full with blue, lighter purple and green flecks. the formula is one of the worst ones i ever applied. it is thick with a wide, weirdly cut brush (a bit of an ill made copy of dior's brush), which is bad when they are combined. even though the formula is thick, it leaves bald spots even after two coats. i wore this polish 2 1\2 times, the first time i wore it, it looked like a mess, so i removed it immediately and started again, but it wasn't much better. i tried again about a week later, this time the result was somewhat better, but i went with three coats. even though the end result is amazing, i decided to give it to another polish addict, in hope she'll be more lucky or patient!

natural light:




veštačka svetlost \artificial light

koristila sam bazu (opi start to finish) + tri sloja laka + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).
i used base (opi start to finish) + three layers of polish + top coat (essence better than gel nails top sealer BTGNTS).



13 comments:

  1. Baš mi je žao što ti nije odgovarao jer je lep lak i ide mi uz tebe. U petak ćemo saznati kako će se pokazati Frenzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deset kapi thinnera kasnije, Frenzi je zadovoljna mazanjem samo jednog sloja :)

      Ufika, hvala jos jednom :*

      Delete
  2. Steta zbog formule, ovako je interesantan lak. Svidja mi se sto ima i plavih cestica.. :)

    ReplyDelete
  3. bas mocno izgleda na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
  4. dobila sam jacoba ali što više gledam alice to mi se više sviđa, morat ću se dočepat i nje ;)
    šteta što si imala tako loše iskustvo s ovim lakićem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. po meni jacob ima za mrvicu bolju formulu :D

      Delete
  5. Ali tako je lep!
    Gde se kupuju essence lakovi u Bg? (i imam pitanje za opi lakove gde to da potavim)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitaj šta god hoćeš gde god hoćeš :)
      za essence je sad u srbiji problem, pošto se valjda promenio uvoznik i neće ih biti u dmovima, ali spominje se neki mauricijus, ne znam tačno ni šta ni gde.
      opi imaš po apotekama, uglavnom ih primax drži, a i može da se naruči iz naillinea iz subotice. a da, od apoteka, kažu da najveći izbor ima u njegoševoj.

      Delete
    2. Mauricijus ima u terazijskom prolazu (kom ne znam nisam bila) i u Brankovoj 9 koliko sam procitala, kad sam jurila neku sminku oni neke proizovode drze jeftinije nego lilly i dm...
      Opi sam videla u dve apoteke al sam skontala da su skupi, pa sam odlucila da vidim swatchove prvo (iako mi se najvise svidja neki sivi) ...e sad nigde od slika ne vidim kakva je cetkica od opi lakova, a to niko da uslika jer nespretnima je vazno kako ona izgleda :)

      Delete
    3. opijeva četkica je svima najbolja. niko se još nije javio da mu ne odgovara. stvarno fantazija od četkice!

      Delete
  6. what a lovely nails polish.
    I wonder if you would like to follow each other.
    I would also like to invite you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    ReplyDelete
  7. Steta za formulu jer je stvarno lepa boja.

    ReplyDelete
  8. Cudi me da su bas tako traljavo odradili formulu, obzirom da njihovi lakovi inace imaju sasvim solidnu formulu :/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...